Зад тези огромни решетки се крие неприятна изненада. Някои може и да я преживеят...

  • 12 снимки с луксозния 4-цилиндров седан 12 снимки с луксозния 4-цилиндров седан

14 May 2019

Когато фейслифт версията на BMW Серия 7 дебютира по-рано тази година, коментарите относно все по-големите бъбреци в предната част бяха буквално стотици. Сега, няколко месеца по-късно, повечето фенове на марката приемат дизайна за адекватен и дори започват да го харесват.

За да разбуним духовете отново, ви представяме този червен екземпляр. Спецификацията тук е 730Li в цвят Aventurine Red II металик. Голямата драма се намира под капака – там работи 4-цилиндров, 2-литров турбо бензинов мотор, който на някои пазари се предлага и в моделите 330i и 530i.

На хартия нещата изглеждат не толкова лоши. Максималната мощност е 255 к.с. между 5000 и 6000 об/мин, а пиковият въртящ момент е 400 Нм от 1550 до 4000 об/мин. Моторът работи заедно с 8-степенна автоматична скоростна кутия, която подпомага ускорението от място до 100 км/ч за 6,3 секунди.

Бързо сравнение показва, че с подобна мощност е разполагало поколение Е65 с 3-литровия N52B30 двигател. Макар мощността там да е 258 к.с., ускорението е доста по-бавно – 7,8 секунди от покой до 100 км/ч.

Разбира се, тук далеч не става въпрос само за динамичните характеристики. Съмняваме се, че някой би имал интерес към толкова скъпа лимузина, ако знае, че отпред не стои 6-цилиндров мотор, V8 или V12. Все пак, всеки човек с разбиранията си - на някои може и да им допадне.

Колата се продава от представителството на BMW в Абу Даби, но няма обявена цена.

Първородната Godzilla!