Ще има Taycan Turbo S със 730 к.с., както и олекотен GTS. Вижте мощностите и цените на цялата гама

  • Галерия с 8 снимки Галерия с 8 снимки
  • Марк Уебър по време на представянето на прототипа в Гудууд Марк Уебър по време на представянето на прототипа в Гудууд
  • На по-късен етап ще се появи и комбито Sport Turismo На по-късен етап ще се появи и комбито Sport Turismo
  • Инженерите на Porsche използваха Tesla Model S по време на тестовете на Taycan Инженерите на Porsche използваха Tesla Model S по време на тестовете на Taycan

19 Jul 2019

Porsche ще покаже най-революционния си модел от десетилетия на автосалона във Франкфурт през септември, но още сега имаме числата зад всяка една от версиите на електрическата кола.

Базовият Taycan ще идва само със задно предаване и два варианта на мощността - 325 и 380 к.с., захранвани от 80-киловатчасова батерия. Следва Taycan 4S с по-голяма 96-киловатчасова батерия, двойно предаване и мощности от 435 и 490 к.с.

Върховият Taycan Turbo идва с два електромотора, над 600 к.с. и 880 Нм, които ще дават възможност за кратък бууст от 1000 Нм за период от 10 секунди. Тази версия ще минава над 500 км с едно зареждане. Самото зареждане от бърза зарядна станция ще става по-бързо, отколкото при която и да е друга електрическа кола - говорим за 15 минути до 80%. Спринтът до 100 км/ч ще отнема около 3,2 секунди, значително по-бавно от възможното при Tesla Model S P100D. В замяна на няколко десети от секундата обаче Porsche гарантира, че ускорението и динамиката няма да зависят от степента на зареденост на батерията. Максималната скорост на Taycan Turbo ще бъде ограничена на 260 км/ч.

Taycan ще стартира с цени около 80 хил. евро, Taycan 4S ще бъде около 90 хил. евро, а върховият Taycan Turbo ще струва около 115 хил. евро.

На по-късен етап ще има Taycan Turbo S с около 730 к.с., както и олекотен Taycan GTS, но засега Porsche предпочита да не говори за тях, а да се концентрира върху по-земните версии. През 2020 ще се появи и комбито Sport Turismo.

 

 

Първородната Godzilla!