Новата Type R е тук с преработено окачване, по-къси предавки и фалшив звук от двигателя


11 Jan 2020

Honda обнови стандартните версии на Civic и дойде време за Type R. Японците са се раздали доста и не са се ограничили до нови цветове (като този Boost Blue на снимките). Инженерите на компанията са работили по охлаждането на двигателя (отворите в предницата са по-големи) и аеродинамиката, направили са 6-степенната ръчка и волана по-директни.

За съжаление са оставили двигателя непокътнат. Което не задължително е лошо, защото тези 320 к.с. и 400 Нм от 2-литровия четирицилиндров мотор пасват доста добре на лудата Honda. Като стана въпрос за мотора, звукът му се усилва и подправя допълнително по електронен път… Мда, такива са времената!

Все още не се чува нищо за нов опит на “Ринга”, където вечната вражда с Renault засега е в полза на франсетата...

 

Сбогом V10!