Новата Type R е тук с преработено окачване, по-къси предавки и фалшив звук от двигателя
![Синьото на снимките е ново, казва се Boost Blue](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-01/192028807d0f7c2a6fdb1d358493a0b2-96x72.jpg)
![Honda запазва 320-конния 4-цилиндров мотор непроменен](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-01/222ef62bcf343805a69a1d46780d4572-96x72.jpg)
![Но вече с добавен изкуствен звук. А едно време просто добавяхме стикер за повече коне...](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-01/453ba9276bd29da8229cad03dc6e21c3-96x72.jpg)
Honda обнови стандартните версии на Civic и дойде време за Type R. Японците са се раздали доста и не са се ограничили до нови цветове (като този Boost Blue на снимките). Инженерите на компанията са работили по охлаждането на двигателя (отворите в предницата са по-големи) и аеродинамиката, направили са 6-степенната ръчка и волана по-директни.
За съжаление са оставили двигателя непокътнат. Което не задължително е лошо, защото тези 320 к.с. и 400 Нм от 2-литровия четирицилиндров мотор пасват доста добре на лудата Honda. Като стана въпрос за мотора, звукът му се усилва и подправя допълнително по електронен път… Мда, такива са времената!
Все още не се чува нищо за нов опит на “Ринга”, където вечната вражда с Renault засега е в полза на франсетата...