Lambo продължава да прави части за всеки свой модел, независимо от възрастта му. Вижте възстановената Miura SVJ
![Галерия със седем снимки](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-02/57bfe62f2b4af216946f5055a409fdf4-96x72.jpg)
![Отляво - Miura, възстановена изцяло с новопроизведени резервни части. Отдясно - впечатляващата Miura SVJ](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-02/359de2305b4e298bb37313d9aeb3de54-96x72.jpg)
![Lamborghini произвежда резервни части за всеки от моделите си, независимо от възрастта на колата](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-02/1031bccef24d7e4a0ff9057b2df9ee6a-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-02/29dea857b89754113df1fee37ac77c57-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-02/64a41e9c924035098c32b28562782de2-96x72.jpg)
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-02/7674f3f3f65d0147c11dbb20d1040c2e-96x72.jpg)
Miura е смятана от мнозина за най-красивото Lamborghini, правено някога. Това важи в пълна сила дори за стандартната модификация, доколкото една суперкола има стандартна версия. Но се отнася още повече за забележителната Miura SVJ, вдъхновена от уникалната Miura Jota и произведена в нищожния тираж от едва четири броя. Точно една от тези четири коли в момента е изложена на шоуто Retromobile в Париж.
Машината с номер на шасито 4860 е създадена през 1973 за германския състезател Хуберт Хане, вносител на марката по това време. Оригинално е била черна отвън с черно-бял кожен интериор, но още през 1977 Хане я праща до Италия, за да я боядисат в сребристия цвят, който виждате на снимките. Купето остава в Германия до началото на нашия век, когато е купено от японски колекционер и заминава към страната на изгряващото слънце.
Сега, през 2020, Miura-та с номер 4860 за първи път е показана на публиката, след като претърпява процес на пълно възстановяване от Lamborghini Polo Storico.
Ако се чудите каква е полуразглобената Miura, която също присъства на снимките - това е P400 S, направена изцяло от резервни части, произведени в наши дни. Идеята на Lamborghini е да покаже, че продължава поддръжката дори на най-старите си модели и във всеки един момент може да предостави части за двигателя, скоростната кутия или окачването на вашето Lamborghini, независимо дали то е произведено през 70-те или днес.