Benz-мечта: Merc 190 2.5-16 на Ямазаки сан от RAUH-Welt Begriff
Акира Накай се превърна в легенда в тунинг средите, с творенията си под марката RAUH-Welt Begriff. Името му е познато сред онези от нас, които харесваме Porsche, но името на неговия партньор Тецуро Ямазаки, не изниква в съзнанието ни, когато видим 911 RWB.
Причината е, че Ямазаки, приятел на Накай сан от около 20 години, е зает и с другия бизнес на RW – тунинговането и поддръжката на коли-мечти от други марки. Клонът посветен на тази достойна дейност се казва RW-Republik, а всеки един от проектите му заслужават отделен материал.
Всъщност, след като попаднахме на материала за този червен W201 в Speedhunters, разбрахме, че вече сме писали за кола, правена от Ямазаки. Страхотният Mercedes-Benz 450 SLC с 2JZ мотор от Supra. Задължително, след като прочетете статията, кликнете тук или на последната снимка долу, за интересния материал.
Този червен Merc 190 2.5-16 е именно на Ямазаки сан, неговият „перфектен уличен автомобил.“ Издутите арки на калниците са от Evo I, перфектни елипси, за разлика от „разлетите“ вежди на Evo II, перфектно вписващи се във визията на 190. Агресивни, но без да бъдат прекалени.
Джантите също изглеждат OEM-ски от каталог на AMG от 70-те и 80-те, но всъщност са HWA Asteroid с размери 17 x 8,5 17x9,5. Или, за да сме напълно коректни, перфектни реплики, производство на друг японски майстор на име Хигучи – собственикът на въпросния 2JZ Merc 450 SLC, който търкаля същите колела. Зад тях се виждат спирачните апарати Alcoa/BRABUS – още един дискретно-агресивен детайл, който не крещи, а говори.
‘DTM’ стойката се дължи на комплекта пружини с амортисьори Aragosta, предната броня е с Evo форма, а на задния капак е монтиран спойлер AMG. И както може да видите от галерията, колата не просто произволен сбор от „известни“ части. Постигнат е визуален баланс, които гали окото и ни кара да мечтаем.
Прекрасната галерия е заснета от Марк Ричоне за Speedhunters. В нея обаче има само четири частични кадъра на интериора. От тях виждаме Brabus волан, карбонови апликации около скоростният лост с бяла топка, а зад него – изместен там панел за управление на фаровете. Вероятно на оригиналното му място има нещо друго, добавено от Тецуро Ямазаки. Виждат се и предните Recaro седалки, състезателен тип, комбинация от кожа и алкантара, в случай, че Ямазаки сан реши да разпусне на писта.
Галерията си заслужава, така че ѝ отделете малко време. После може да кликнете на тази снимка, която ще ви отведе към по-краткия материал, със също силна галерия. А в случай, че сте познали модификацията от последната снимка в горната галерия, този оригинален Evo II също е на Тецуро Ямазаки (кликнете на нея за материала). Респект.
Накрая, ето я и Evo II-ката, която Тецуро Ямазаки кара на писта. Сложил и е спирачки от Lambo и Porsche. Кликнете на снимката за любопитния материал.
Фотография: Марк Ричоне; източник: Speedhunters.com