10 неща, които трябва да знаете за новите BMW M3/M4
Разгледайте галерията, за да научите 10 факта за новите M3/M4
10. Кодовите означения ще бъдат G80 и G82. Както за първи път видяхме при F80, новите M3 и M4 ще имат собствени означения, различни от тези на стандартната “тройка” G20. M3 ще бъде G80, а M4 - G82. Кабриото M4 не е с потвърдено име, но G83 е логично
9. Отново M3 и M4 ще бъдат с шестак, но нов. Това е двигателят S58, който познаваме от X3 M и X4 M. Там достигащият 7200 об/мин двигател прави 480 к.с. (510 във варианта Competition). Очакваме подобни стойности и за M3/M4
8. Ще има четири версии на M3/M4. Освен стандартната кола със сигурност ще има Competition с около 510 к.с., а по-късно и две олекотени версии - CS и CSL. Втората е завръщане на легенда и вероятно ще се предлага като супер олекотен пакет само за M4.
7. Ръчни скорости: да! Това бе потвърдено от Клаус Фрьолих, шеф на разработките на BMW, освен това има снимки на тестови коли с ръчка. 6-степенната механична кутия ще е по-бавна от автоматика, но на кого му пука...
6. Ще има както версии с олекотено двойно предаване xDrive, така и такива само със задно предаване. Вероятно задното ще идва само в комплект с ръчна кутия, но стандартно колата ще се предлага с двойно предаване и 8-степенен автоматик.
5. Кутията с два съединителя си отива. На нейно място идва автоматик с преобразувател на въртящия момент като в останалите М-модели (без M2). Този тип кутии вече настигнаха тези с двоен съединител по време за смяна на предавка, но са много по-здрави.
4. Кабриото за първи път идва с мек покрив. Твърдият беше класика, но създаваше много проблеми на собствениците, така че BMW преминава към по-популярното решение.
3. Гигантската предна решетка е факт. Харесвате я или не, мнението на главния дизайнер на BMW Адриан ван Хойдонк е, че комбинира перфектни пропорции. Така че ще я видим на колите и ще трябва да свикнем с нея - така, както свикнахме с G11 LCI.
2. Дебютът на колите ще бъде през тази година. Все още няма точна дата, но най-вероятно BMW ще използва за целта някой от големите салони през есента - например този в Париж.
1. Първите доставки няма да започнат преди началото на 2021. Това е положението, независимо колко много бързате да настъпите газта на версията със задно предаване и ръчка… Тестовете все още продължават!
![Разгледайте галерията, за да научите 10 факта за новите M3/M4](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/058c5bf5fa08e836b29a1cb55de8f6ca-96x72.jpg)
![10. Кодовите означения ще бъдат G80 и G82. Както за първи път видяхме при F80, новите M3 и M4 ще имат собствени означения, различни от тези на стандартната “тройка” G20. M3 ще бъде G80, а M4 - G82. Кабриото M4 не е с потвърдено име, но G83 е логично](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/7a1d67b7ec96fe2db704fe756951d494-96x72.jpg)
![9. Отново M3 и M4 ще бъдат с шестак, но нов. Това е двигателят S58, който познаваме от X3 M и X4 M. Там достигащият 7200 об/мин двигател прави 480 к.с. (510 във варианта Competition). Очакваме подобни стойности и за M3/M4](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/78e2177d6e730c29892c8a348ed96e6a-96x72.jpg)
![8. Ще има четири версии на M3/M4. Освен стандартната кола със сигурност ще има Competition с около 510 к.с., а по-късно и две олекотени версии - CS и CSL. Втората е завръщане на легенда и вероятно ще се предлага като супер олекотен пакет само за M4.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/8620add8eaaa431e1a25b1bd8784b43d-96x72.jpg)
![7. Ръчни скорости: да! Това бе потвърдено от Клаус Фрьолих, шеф на разработките на BMW, освен това има снимки на тестови коли с ръчка. 6-степенната механична кутия ще е по-бавна от автоматика, но на кого му пука...](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/16746c7ee8b612a94082bed8345c2edf-96x72.jpg)
![6. Ще има както версии с олекотено двойно предаване xDrive, така и такива само със задно предаване. Вероятно задното ще идва само в комплект с ръчна кутия, но стандартно колата ще се предлага с двойно предаване и 8-степенен автоматик.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/bc0cb59701531791d45bd4868cb659fa-96x72.jpg)
![5. Кутията с два съединителя си отива. На нейно място идва автоматик с преобразувател на въртящия момент като в останалите М-модели (без M2). Този тип кутии вече настигнаха тези с двоен съединител по време за смяна на предавка, но са много по-здрави.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/c488ce903dc86727e586914a699e2ad2-96x72.jpg)
![4. Кабриото за първи път идва с мек покрив. Твърдият беше класика, но създаваше много проблеми на собствениците, така че BMW преминава към по-популярното решение.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/0a322c86e889019e38e208ade1a97a5f-96x72.jpeg)
![3. Гигантската предна решетка е факт. Харесвате я или не, мнението на главния дизайнер на BMW Адриан ван Хойдонк е, че комбинира перфектни пропорции. Така че ще я видим на колите и ще трябва да свикнем с нея - така, както свикнахме с G11 LCI.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/417aa2171466c5c14daee0894da462a6-96x72.jpg)
![2. Дебютът на колите ще бъде през тази година. Все още няма точна дата, но най-вероятно BMW ще използва за целта някой от големите салони през есента - например този в Париж.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/2ede4cf7001a3e0c78eb5ec525396067-96x72.jpg)
![1. Първите доставки няма да започнат преди началото на 2021. Това е положението, независимо колко много бързате да настъпите газта на версията със задно предаване и ръчка… Тестовете все още продължават!](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/c612a3c5cc97fda4854539979c8fd5ae-96x72.jpg)
Дойде време за версиите М на седмото поколение BMW 3. M3 и M4 ще бъдат много изкусителни с различни мощности и версии. Рецептата, разбира се, е добре позната - “тройката” ще получи по-мощен двигател, по-твърдо окачване, по-силни спирачки и… огромна радиаторна решетка. Само че това са обяснения за някой лаик… А какво всъщност знаем наистина за новите модели? Разгледайте галерията над този текст, за да разберете!
Най-достъпният хибриден SUV?