10 неща, които трябва да знаете за новите BMW M3/M4

  • Разгледайте галерията, за да научите 10 факта за новите M3/M4 Разгледайте галерията, за да научите 10 факта за новите M3/M4
  • 10. Кодовите означения ще бъдат G80 и G82. Както за първи път видяхме при F80, новите M3 и M4 ще имат собствени означения, различни от тези на стандартната “тройка” G20. M3 ще бъде G80, а M4 - G82. Кабриото M4 не е с потвърдено име, но G83 е логично 10. Кодовите означения ще бъдат G80 и G82. Както за първи път видяхме при F80, новите M3 и M4 ще имат собствени означения, различни от тези на стандартната “тройка” G20. M3 ще бъде G80, а M4 - G82. Кабриото M4 не е с потвърдено име, но G83 е логично
  • 9. Отново M3 и M4 ще бъдат с шестак, но нов. Това е двигателят S58, който познаваме от X3 M и X4 M. Там достигащият 7200 об/мин двигател прави 480 к.с. (510 във варианта Competition). Очакваме подобни стойности и за M3/M4 9. Отново M3 и M4 ще бъдат с шестак, но нов. Това е двигателят S58, който познаваме от X3 M и X4 M. Там достигащият 7200 об/мин двигател прави 480 к.с. (510 във варианта Competition). Очакваме подобни стойности и за M3/M4
  • 8. Ще има четири версии на M3/M4. Освен стандартната кола със сигурност ще има Competition с около 510 к.с., а по-късно и две олекотени версии - CS и CSL. Втората е завръщане на легенда и вероятно ще се предлага като супер олекотен пакет само за M4. 8. Ще има четири версии на M3/M4. Освен стандартната кола със сигурност ще има Competition с около 510 к.с., а по-късно и две олекотени версии - CS и CSL. Втората е завръщане на легенда и вероятно ще се предлага като супер олекотен пакет само за M4.
  • 7. Ръчни скорости: да! Това бе потвърдено от Клаус Фрьолих, шеф на разработките на BMW, освен това има снимки на тестови коли с ръчка. 6-степенната механична кутия ще е по-бавна от автоматика, но на кого му пука... 7. Ръчни скорости: да! Това бе потвърдено от Клаус Фрьолих, шеф на разработките на BMW, освен това има снимки на тестови коли с ръчка. 6-степенната механична кутия ще е по-бавна от автоматика, но на кого му пука...
  • 6. Ще има както версии с олекотено двойно предаване xDrive, така и такива само със задно предаване. Вероятно задното ще идва само в комплект с ръчна кутия, но стандартно колата ще се предлага с двойно предаване и 8-степенен автоматик. 6. Ще има както версии с олекотено двойно предаване xDrive, така и такива само със задно предаване. Вероятно задното ще идва само в комплект с ръчна кутия, но стандартно колата ще се предлага с двойно предаване и 8-степенен автоматик.
  • 5. Кутията с два съединителя си отива. На нейно място идва автоматик с преобразувател на въртящия момент като в останалите М-модели (без M2). Този тип кутии вече настигнаха тези с двоен съединител по време за смяна на предавка, но са много по-здрави. 5. Кутията с два съединителя си отива. На нейно място идва автоматик с преобразувател на въртящия момент като в останалите М-модели (без M2). Този тип кутии вече настигнаха тези с двоен съединител по време за смяна на предавка, но са много по-здрави.
  • 4. Кабриото за първи път идва с мек покрив. Твърдият беше класика, но създаваше много проблеми на собствениците, така че BMW преминава към по-популярното решение. 4. Кабриото за първи път идва с мек покрив. Твърдият беше класика, но създаваше много проблеми на собствениците, така че BMW преминава към по-популярното решение.
  • 3. Гигантската предна решетка е факт. Харесвате я или не, мнението на главния дизайнер на BMW Адриан ван Хойдонк е, че комбинира перфектни пропорции. Така че ще я видим на колите и ще трябва да свикнем с нея - така, както свикнахме с G11 LCI. 3. Гигантската предна решетка е факт. Харесвате я или не, мнението на главния дизайнер на BMW Адриан ван Хойдонк е, че комбинира перфектни пропорции. Така че ще я видим на колите и ще трябва да свикнем с нея - така, както свикнахме с G11 LCI.
  • 2. Дебютът на колите ще бъде през тази година. Все още няма точна дата, но най-вероятно BMW ще използва за целта някой от големите салони през есента - например този в Париж. 2. Дебютът на колите ще бъде през тази година. Все още няма точна дата, но най-вероятно BMW ще използва за целта някой от големите салони през есента - например този в Париж.
  • 1. Първите доставки няма да започнат преди началото на 2021. Това е положението, независимо колко много бързате да настъпите газта на версията със задно предаване и ръчка… Тестовете все още продължават! 1. Първите доставки няма да започнат преди началото на 2021. Това е положението, независимо колко много бързате да настъпите газта на версията със задно предаване и ръчка… Тестовете все още продължават!

12 Apr 2020

Дойде време за версиите М на седмото поколение BMW 3. M3 и M4 ще бъдат много изкусителни с различни мощности и версии. Рецептата, разбира се, е добре позната - “тройката” ще получи по-мощен двигател, по-твърдо окачване, по-силни спирачки и… огромна радиаторна решетка. Само че това са обяснения за някой лаик… А какво всъщност знаем наистина за новите модели? Разгледайте галерията над този текст, за да разберете!

 

Първородната Godzilla!