Новото A6 55 TFSIe е загриженият братовчед на RS 6

  • 367 к.с. от два агрегата. Със сигурност няма да останете без батерия някъди из пущинаците. 367 к.с. от два агрегата. Със сигурност няма да останете без батерия някъди из пущинаците.
  • В съчетание с изцяло електрическо плаване из града. Плъгин хибридите стават все по-изкусителни В съчетание с изцяло електрическо плаване из града. Плъгин хибридите стават все по-изкусителни

27 Apr 2020

Почитатели сте на големите германски комбита, но семейният съвет и банковото ви извлечение не позволяват покупката на RS 6 Avant? Вече има доста по-миролюбиво и елегантно решение да контрирате и двете институции. Казва се Audi A6 Avant 55 TFSIe и по съвместителство изпълнява ролите на скрита лимонка и на загрижен за бъдещето на планетата еколог. По въпроса за скриването на истинските възможности - хибридната система на борда осигурява 367 к.с. и 500 Нм. 367 не са малко коне - актуалната Carrera 992 има 385 и никой не оспорва дали е истинска спортна кола...

По-интересното е, че инголщатското комби може да ви закара до работа изцяло на ток, така че да не гледате гузно към ползвателите на велосипедната алея. Според Audi 14,1-киловатчасовата батерия ще бъде достатъчна за 51 км на ток, което в повечето случаи е достатъчно за всекидневните обиколки в града. В изцяло електрически режим е възможно дори да развиете магистрални скорости (135 км/ч), но тогава батерията ще издържи значително по-малко. Самият електромотор, интегриран в 7-степенния S tronic, осигурява 143 к.с., но по-сериозното количество коне идват от 2-литров четирицилиндров TFSI - 252 на брой. Зареждани от зеления пистолет на бензиностанцията.

Средният разход, поне за първите 100 км, пада на смешните 1,9 л/100 км. След това ще трябва или да презаредите или да се задоволите електромоторът да се включва само за кратко. Бордовият компютър предлага обичайните режими за изцяло електрическо, хибридно или изцяло бензиново движение, като в последния случай електрическата енергия се съхранява в батерията за подходящия момент - например, ако пътувате към населено място, което не допуска автомобили с ДВГ.

Голямото комби е загубило известно количество от грандиозния си багажен обем, но все още предлага 405 литра при конфигурация с пет седалки и 1535, ако сгънете задния ред. 

Плъгин хибридът идва в комбинация с пакета S Line и включва 19-инчови джанти, матрични LED светлини, червени спирачни апарати и спортно окачване. Четиризоновият климатик е сериен. В Германия цените на екологичния гигант започват от 71 940 евро.

 

Първородната Godzilla!