Няколко месеца по-късно Audi вече предлага SQ7 и SQ8 и с бензинов V8

  • Галерия с 22 снимки Галерия с 22 снимки
  • Бензиновият мотор може да изключва четири от осемте цилиндъра, ако се движите в града, например Бензиновият мотор може да изключва четири от осемте цилиндъра, ако се движите в града, например
  • По този начин се постигат забележително по-ниски нива на вредни емисии. По този начин се постигат забележително по-ниски нива на вредни емисии.
  • Благодарение на това не се е наложило монтирането на скъпата и сложна 48-волтова система Благодарение на това не се е наложило монтирането на скъпата и сложна 48-волтова система
  • Моторът има 507 к.с., което го прави най-мощния, монтиран някога в Q7 и Q8 Моторът има 507 к.с., което го прави най-мощния, монтиран някога в Q7 и Q8

17 юли 2020

От представянето на обновените SQ7 и SQ8 преди няколко месеца Audi предлага най-големите си и мощни модели само с дизелов мотор. До днес, когато компанията представя SQ7 и SQ8 с бензиновия 4-литров битурбо V8 TFSI. Мощността му е 507 к.с., въртящият момент - 770 Нм. И за да изпълнява еко изискванията не се нуждае от 48-волтова система на борда, така че получавате чист бензинов V8, без излишни глупости. За сравнение - 4-литровият дизелов V8 има 435 к.с. и 900 Нм.

Ускорението до 100 км/ч при новите бензинови версии отнема 4,1 секунди, ластиците от 80 до 120 км/ч се случват за 3,8 секунди, а максималната скорост спазва джентълменската дума между производителите и е ограничена на 250 км/ч. Audi отбелязва, че за първи път прекрачва бариерата от 500 коня при двата модела. Всъщност Q7 вече е имал 500-конна версия - ако си спомняте импозантния 6-литров V12 титан от предното поколение.

Новите версии идват серийно с адаптивно пневматично окачване и завиване на четирите колела. Стандартни за SQ7 са също 20-инчови джанти (срещу доплащане в каталога се предлагат 21 и 22-инчови). SQ8 излиза от завода с 21-инчови джанти, а опционалните са 22 и 23-инчови. Не сме сигурни дали тази разлика се дължи на технически причини или просто SQ8 е колата, която повече обича да се фука…

Доставките и на двата модела ще започнат през есента, като стартовата цена за SQ7 е 93 хил. евро, а за SQ8 - 101 хил. евро.

 

Коментари
Коментирай

Sending ...