Porsche извади обновената Panamera. Вече има Turbo S с 630 к.с.

  • Галерия с 18 снимки Галерия с 18 снимки

26 Aug 2020

Porsche обнови своята Panamera на четвъртата година от живота ѝ.  Най-сериозната новина в средата на живота второто поколение (известно и като 971) е новата версия Panamera Turbo S, която измъква 630 к.с. от 4-литровия V8 на марката. Тя наследява старото Turbo и има 80 к.с. повече от него, благодарение на което спринтира до 100 км/ч за 3,1 секунди по пътя към впечатляваща максимална скорост от 315 км/ч. Това е кола с размерите и лукса на S-класата, не забравяйте!

И понеже годината е 2020, без съмнение има нов плъгин хибрид. Той се казва Panamera 4S E-Hybrid и комбинира 2,9-литров V6 (440 к.с.) с електромотор (136 к.с.) за системна мощност от 560 к.с. и 750 Нм. Този еко вариант вдига 100 км/ч за 3,7 секунди, развива 298 км/ч и може да измине 54 км преди да се наложи да зареди своята 17,9-киловатчасова батерия.

Версията GTS също е по-мощна отпреди, макар и само с 20 к.с. - сега те са 480. Panamera и Panamera 4 се задоволяват с 330 к.с. и 450 Нм от своя 2,9-литров V6. Те са базовите версии, доколкото има нещо базово в едно Porsche.

Инженерите на Porsche са променили работата на окачването, като едновременно са работили по спортното усещане и комфорта, както научаваме от прес съобщението. Електронният контрол на накланянето на каросерията също е препрограмиран.

Както и преди Panamera може да се поръча като седан (всъщност е ултра голям хечбек), комби (Sport Turismo) и удължена версия Executive - единственото Porsche, на което му отива да бъде управлявано от платен шофьор.

Всички версии вече серийно получават пакета SportDesign, който преди беше опция, а дизайнът - особено в задната част - препраща към новото 911. В каталога на Porsche има 10 различни типа джанти с размер 20 и 21 инча, всичките разработени специално за Panamera.

12,3-инчовият екран в интериора и пълната Wi-Fi свързаност осигуряват нужното технологично усещане, в случай че тези неща ви интересуват в кола с 630 к.с. Разбира се, на борда ще откриете най-добрите помощници за лентите, за круиз контрола и всичко останало, на което е способен гигантът Porsche. Цените в Германия започват от 91 хил. евро за базовата Panamera и стигат до внушителните 180 хил. евро за Turbo S.

 

Първородната Godzilla!