Новото A3 45 TFSI e: хотхеч, който е еко

  • Стилен хотхеч от Audi за тези, които не държат всеки да знае, че карат хотхеч Стилен хотхеч от Audi за тези, които не държат всеки да знае, че карат хотхеч
  • В номенклатурата на Audi 45 TFSI e отговаря на Golf GTE В номенклатурата на Audi 45 TFSI e отговаря на Golf GTE
  • Говорим за огромни бъбреци при BMW, но какво ще кажете за тази предна решетка? Говорим за огромни бъбреци при BMW, но какво ще кажете за тази предна решетка?
  • Силуетът е изчистен, с кокетен спойлер на покрива Силуетът е изчистен, с кокетен спойлер на покрива
  • Очаквано при плъгин хибрид, ауспусите са скрити Очаквано при плъгин хибрид, ауспусите са скрити
  • 45 TFSI e и последният да затвори вратата 45 TFSI e и последният да затвори вратата
  • Карбоновите коруби са готини, но не са карбонови Карбоновите коруби са готини, но не са карбонови
  • Матричните диодни светлини са най-доброто, с което Audi разполага в областта на фаровете. Но ще трябва да доплатите! Матричните диодни светлини са най-доброто, с което Audi разполага в областта на фаровете. Но ще трябва да доплатите!
  • Колата не разполага с вариант за бързо зареждане с ток. Само с бензин. От домашен контакт 13-киловатчасовата батерия се пълни за 5 часа Колата не разполага с вариант за бързо зареждане с ток. Само с бензин. От домашен контакт 13-киловатчасовата батерия се пълни за 5 часа
  • Изчистен и семпъл интериор, харесва ни. Изчистен и семпъл интериор, харесва ни.
  • Все повече аналогови бутони са отстъпили място на сензорния екран Все повече аналогови бутони са отстъпили място на сензорния екран
  • Нагледна графика колко километра може да минете на ток (зеленото поле) и на бензин (жълтото). Нагледна графика колко километра може да минете на ток (зеленото поле) и на бензин (жълтото).

07 Dec 2020

Audi току-що представи нов хотхеч, без изобщо някой да разбира, че това е хотхеч. Запознайте се с A3 Sportback 45 TFSI e. Буквичката “е” накрая е съществена, защото означава, че освен с 1,4-литровия бензинов турбо мотор, A3 може да се движи и на ток. Споменатият четирицилиндров мотор има 150 к.с. и 250 Нм, а електромоторът, интегриран в сравнително архаичния 6-степенен S tronic, разполага със 109 к.с. и 330 Нм. Противно на математическата логика системната мощност е 245 к.с. и 400 Нм. Достатъчни за спринт до 100 км/ч за 6,8 секунди и максимална скорост от 232 км/ч.

13-киловатчасовата батерия се зарежда за точно пет часа. Плъгин хибридите обикновено не поддържат бързо зареждане, защото няма смисъл. Тези 5 часа ви осигуряват 63 км изцяло на ток, които в 90% от случаите ще са ви достатъчни за дневното придвижване до работа или където там отивате, след като всички вече ще работим от вкъщи. За всяко по-дълго пътуване, или когато имате нужда от всичките 400 нютона, бензиновият мотор се включва в уравнението. Само на ток колата развива до 140 км/ч, което звучи доста добре.

Какво друго получавате? Огромна предна решетка, на която ще завиди всяко BMW, 17-инчови джанти, по-големи спирачки спрямо нормалните за A3 (със силно изявено възстановяване на енергията при спиране и червени апарати, разбира се), затъмнени задни прозорци, двузонов климатик. Впечатляващите матрични диодни светлина са опция, която силно препоръчваме.

Хибридът, който се пада първи братовчед на Golf GTE, не е евтин, но срещу 41 440 евро (в Германия) получавате смислен хотхеч, който може да се отплати с изцяло нулеви вредни емисии при шофиране на ток, но да извади достатъчно мускули, ако ви потрябват.

 

Много практичен и интересен!