Вижте всички поколения на S-класата!

  • Разгледайте галерията, за да видите всяка една S-класа! Разгледайте галерията, за да видите всяка една S-класа!
  • W187 (1951 - 1954) След тежките следвоенни години това е първият Mercedes, който се завръща към 6-цилиндровите мотори. Предлага се като лимузина, купе и кабриолет и има специални дръжки на вратите, които издържат по-голямо натоварване при удар. W187 (1951 - 1954) След тежките следвоенни години това е първият Mercedes, който се завръща към 6-цилиндровите мотори. Предлага се като лимузина, купе и кабриолет и има специални дръжки на вратите, които издържат по-голямо натоварване при удар.
  • W105 / W180 / W128 (1954 - 1959) Симпатягата с елегантните мигачи идва със самоносеща каросерия и специална система за охлаждане на спирачките. Буквата E в името 220 SE идва от немското einspritz - инжекцион. W105 / W180 / W128 (1954 - 1959) Симпатягата с елегантните мигачи идва със самоносеща каросерия и специална система за охлаждане на спирачките. Буквата E в името 220 SE идва от немското einspritz - инжекцион.
  • W111 / W 112 (1959 - 1965) Годината е 1961, а версията 300SE разполага с дискови спирачки, пневматично окачване и централно заключване на всички врати. За първи път в серийното автомобилостроене се въвеждат и зони за смачкване на каросерията. W111 / W 112 (1959 - 1965) Годината е 1961, а версията 300SE разполага с дискови спирачки, пневматично окачване и централно заключване на всички врати. За първи път в серийното автомобилостроене се въвеждат и зони за смачкване на каросерията.
  • W108 / W109 (1965 - 1972) Моделът, в който дебютира 6,3-литровият V8 с 250 к.с. В технологично отношение е забележително хидропневматичното задно окачване, което запазва постоянна височината на лимузината, независимо от натоварването. W108 / W109 (1965 - 1972) Моделът, в който дебютира 6,3-литровият V8 с 250 к.с. В технологично отношение е забележително хидропневматичното задно окачване, което запазва постоянна височината на лимузината, независимо от натоварването.
  • W116 (1972 - 1980) Официално това е първата кола, която носи означението S-класа. На борда дебютират невиждани дотогава системи като ABS, круиз контрол, както и турбиниран дизелов двигател. W116 (1972 - 1980) Официално това е първата кола, която носи означението S-класа. На борда дебютират невиждани дотогава системи като ABS, круиз контрол, както и турбиниран дизелов двигател.
  • W126 (1979 - 1991) В това поколение дебютират триточковите предпазни колани за задните седалки, въздушната възглавница за водача (по-късно като опция и за пътника до него). Новият 5,6-литров V8 добива легендарен статут. W126 (1979 - 1991) В това поколение дебютират триточковите предпазни колани за задните седалки, въздушната възглавница за водача (по-късно като опция и за пътника до него). Новият 5,6-литров V8 добива легендарен статут.
  • W140 (1991 - 1998) Първата S-класа, която може да се поръча с 12-цилиндров мотор, а също първата със стабилизираща програма (ESP) и спирачен асистент. Предпазните колани са с автоматична настройка на височината, има и странични въздушни възглавници. W140 (1991 - 1998) Първата S-класа, която може да се поръча с 12-цилиндров мотор, а също първата със стабилизираща програма (ESP) и спирачен асистент. Предпазните колани са с автоматична настройка на височината, има и странични въздушни възглавници.
  • W220 (1998 - 2005) Електронната S-класа – с електронен контрол на автоматика, изключване на цилиндри, системата Pre-Safe, която подготвя колата за евентуално произшествие – като затяга коланите и дава сигнал към въздушните възглавници. W220 (1998 - 2005) Електронната S-класа – с електронен контрол на автоматика, изключване на цилиндри, системата Pre-Safe, която подготвя колата за евентуално произшествие – като затяга коланите и дава сигнал към въздушните възглавници.
  • W221 (2005 - 2013) Круиз контролът вече е усъвършенстваната система Distronic Plus, която може да спира колата до пълен покой. На борда има автоматични спирачки, асистент за пътната лента и за нощно виждане. W221 (2005 - 2013) Круиз контролът вече е усъвършенстваната система Distronic Plus, която може да спира колата до пълен покой. На борда има автоматични спирачки, асистент за пътната лента и за нощно виждане.
  • W222 (2013 - 2020) Наричаха предното поколение най-добрата кола на света. И не заради липсата на крушки с жичка, а заради изумително интелигентните функции, като сканирането на пътя за неравности или усъвършенстваните системи за сигурност. W222 (2013 - 2020) Наричаха предното поколение най-добрата кола на света. И не заради липсата на крушки с жичка, а заради изумително интелигентните функции, като сканирането на пътя за неравности или усъвършенстваните системи за сигурност.
  • W223 (2020 - ) 43 минути трудно ни стигнаха, за да ви представим новата S-класа - еталонът в света на модерното автомобилостроене. Ако още не сте гледали видеото, вземете си бира и пуканки и се разположете удобно! Линкът е в текста по-долу. W223 (2020 - ) 43 минути трудно ни стигнаха, за да ви представим новата S-класа - еталонът в света на модерното автомобилостроене. Ако още не сте гледали видеото, вземете си бира и пуканки и се разположете удобно! Линкът е в текста по-долу.

06 яну 2021

Тествахме новата S-класа и създадохме най-дългото и изпълнено с технологични подробности видео, което сме правили досега. В него освен представянето на W223 Иван Монев накратко разказа за всяко от предишните поколения на най-продаваната лимузина в света. Вижте още веднъж всяко от тях в галерията над този текст, а след това се насладете на технологично най-усъвършенствания Mercedes-Benz, правен някога.

 

Коментирай

Sending ...