Супер комбито на Porsche идва през пролетта

  • Porsche комби!? Звучи странно, но Panamera Sport Turismo отдавна доказа, че идеята е добра Porsche комби!? Звучи странно, но Panamera Sport Turismo отдавна доказа, че идеята е добра
  • Porsche използва услугите на Марк Уебър по време на тестовете Porsche използва услугите на Марк Уебър по време на тестовете
  • Колата има по-високо окачване от това на нормалния Taycan, но не очаквайте геройства в калта. По-скоро идеята е предният сплитер да не загребва сняг, когато отидете на ски Колата има по-високо окачване от това на нормалния Taycan, но не очаквайте геройства в калта. По-скоро идеята е предният сплитер да не загребва сняг, когато отидете на ски
  • Премиерата ще състои в началото на пролетта Премиерата ще състои в началото на пролетта
  • Cross Turismo ще включва всички версии, които има и при седана, включително Turbo S с мощност до 761 к.с. Cross Turismo ще включва всички версии, които има и при седана, включително Turbo S с мощност до 761 к.с.
  • Прототипът Mission E дава ясна представа към какви клиенти се насочва Porsche - спортуващи хора, които обичат електрическите коли, но не биха се лишили от дълги пътувания Прототипът Mission E дава ясна представа към какви клиенти се насочва Porsche - спортуващи хора, които обичат електрическите коли, но не биха се лишили от дълги пътувания

20 Feb 2021

Очаква се Porsche Taycan Cross Turismo да бъде представено през пролетта. Скорошната му премиера беше потвърдена от новите снимки (вижте колата без камуфлажи тук) с все по-малко камуфлажи, разпространени от германската компания. Cross Turismo ще запази повдигнатото окачване на прототипа, което означава, че то няма да е типична версия комби на Taycan, а кола, която не се притеснява да излезе извън асфалтова мрежа, макар и без да се набутва в дълбоката кал. Възможността за лек офроуд беше потвърдена, като стана ясно, че Taycan CT ще включва режим, който да подобрява разпределението на въртящия момент точно за ситуации с ниско сцепление – в кал или сняг, например.

 

Освен това Cross Turismo ще е идеалното возило, с което да се появите в тузарските алпийски курорти като Шамони, Цермат или Вал д'Изер, защото ще предлага достатъчно пространство за ските/борда, без да включва обичайния за този тип каросерия двигател с вътрешно горене. Кой каза, че лифтът няма екологична алтернатива!?

 

Подобно на седана, Taycan Cross Turismo ще се предлага в няколко варианта с различни мощности. Базовият ще има 408 к.с. и задно предаване. По-нагоре са версиите 4S (530 к.с.), Turbo (680 к.с.) и Turbo S (761 к.с., всички мощности са посочени в режим бууст). Последните две идват само с голямата батерия с 93,4 киловатчаса, като в най-добрия случай пробегът с едно зареждане ще бъде около 480 км., докато в случаите, когато се използва по-малката 79-киловатчасова батерия, с едно зареждане ще се минават около 400 км. Това не е проблем, защото Taycan Cross Turismo ще поддържа зареждане с до 270 Квт (225 кВт за по-малката батерия), благодарение на което възстановявате нивото на заряд до 80% за едва 20-тина минути.

 

 

Първородната Godzilla!