Новото BMW M4 вече e у нас. Какво мислите зa колата?

  • Галерия с 4 снимки. Галерия с 4 снимки.

22 Feb 2021

Новото BMW M4 вече може да се види по родните улици/на родна територия. Снимките получихме от нашите приятели от BMW Fans Bulgaria, откъдето разбираме още няколко детайла за автомобила. Като например, че не е с така желаното ‘Competition’ изпълнение, което може да се види и при вглеждане в M4 на левия огромен бъбрек (десният е с идентични размери). Видимо автомобилът е в яркото ‘Sao Paulo’ жълто, един от двата базови цвята (другият е BMW Alpine White), а джантите са стандартните ‘Style 824 M’ в ‘Orbit Grey’ с диаметър 18 инча отпред и 19 инча отзад.

От BMW Fans Bulgaria разбираме също, че е този екземпляр е с ръчни скорости. Това е стандартната кутия за M4 Coupe и неговото Sedan братче M3 с 4 врати. Задвижването е задно, като от лятото на тази година BMW M ще предложи и M xDrive опция за изпълненията ‘Competition’. От снимките виждаме също и опция вътре – ‘М Carbon’ спортни седалки, струващи допълнително 7682 лв. Те обаче могат да се вземат и с т.н. ‘M Race Track’ пакет за 33 154 лв. допълнително, включващ още керамична спирачна система, по-големи джанти, ‘Professional’ версията на iDrive, хедъп дисплей и карбонови апликации в купето.

Под предния капак на автомобила работи 3-литров 6-цилиндров редови мотор с две ‘mono-scroll’ турбини, с мощност 480 к.с. и 550 Нм максимален въртящ момент. Достатъчни за ускорение от 0-100 км/ч за 4,2 секунди и максимална скорост от 250 км/ч, която разбира се е ограничена. Опционално тя може да се „отключи“ до 290 км/ч, ако се доплатят 4953 лв. за т.н. ‘M Driver’ пакет.

При ‘Comp’-а показателите са 510 коня и 650 Нм, а скоростната кутия е 8-степенната автоматична ‘M Steptronic’. Там динамиката е 3,9 секунди, с 0,2 по-добра от 0-100, а ситуацията с максималното темпо е същата, като при базовото M4 Coupe.

Цената? В сайта на марката у нас BMW M4 Coupe започва от 163 500 лв., a ‘Competition’ е със 7900 лв. по-скъпа. Реално, колкото е доплатено за карбоновите седалки, но ако човек иска да кара M4 с ръчка, то няма как да бъде ‘Comp’.

Вие, какво мислите? Първо, свикнахте ли с тази физиономия? И второ – бихте ли взели BMW M4 не-Competition и няколко опции, за да е на задно и с ръчка или по-скоро искате Comp-a въпреки или заради автомата?

Първородната Godzilla!