Audi A7 L е кола, която по принцип не трябваше да съществува
Докато Европа и останалата част от света се бори с изолация, затворени бизнеси, забрани за пътуване и събиране на хора, в Шанхай отвори врати най-големият в страната автосалон. В Китай в момента има по-малко регистрирани болни от коронавирус, отколкото са положителните проби за една седмица в произволно избрана българска област. При това положение не е чудно, че залите на изложението в Шанхай се пълнят с хора, някои от които дори не носят маски. А производителите дават всичко от себе си, за да събудят най-големия автомобилен пазар в света с причудливи предложения, които в Европа биха били просто невъзможни.
Точно такова е новото Audi A7 L. То представлява версия седан на стандартното A7 Sportback, което е странно, защото самото A7 Sportback е версия хечбек на седана A6. Т.е. A7 L е една кола, която някак стои излишно в портфолиото на марката… Не и за китайския пазар, който се отличава с огромен интерес към седаните, особено такива с удължено междуосие. Понеже, нали знаете, китайците са известни с височината си…
Иначе самото A7 L изглежда страхотно. С дължината си от 5,08 м и удълженото с 98 мм междуосие, то ще бъде забележително по-комфортно за пътуващите на задните седалки.
В дизайнерско отношение A7 L е идентично с A7 Sportback. Като изключим багажника на седан. Първите 1000 клиенти ще имат възможност да поръчат версията First Edition, която стандартно идва с пневматично окачване, завиване на четирите колела и хибридно задвижване с 340 к.с. и 500 Нм. 3-литровият бензинов V6 изпраща мощността към четирите колела през 7-степенна кутия с два съединителя.
Audi ще произвежда A7 L в Шанхай, като ще пусне и версия с 2-литров 4-цилиндров мотор. Излишно е да казваме, че няма да го видим в Европа.