Девет неща, които знаем за следващото поколение 718 Cayman и Boxster

  • Разгледайте галерията, за да научите последните новини за следващото 718! Разгледайте галерията, за да научите последните новини за следващото 718!
  • По същество колата вече беше показана – представете си концептуалния Mission R от IAA в Мюнхен, само че без лудата аеродинамика и състезателните елементи По същество колата вече беше показана – представете си концептуалния Mission R от IAA в Мюнхен, само че без лудата аеродинамика и състезателните елементи
  • Предницата ще прилича на тази на Taycan, но размерите ще останат близки до актуалното поколение 718 – с дължина около 4,40 метра. Предницата ще прилича на тази на Taycan, но размерите ще останат близки до актуалното поколение 718 – с дължина около 4,40 метра.
  • Интериорът ще е пълен с големи дисплеи и сензорни повърхности, защото това се харесва в Китай, а там моделът е истинска икона Интериорът ще е пълен с големи дисплеи и сензорни повърхности, защото това се харесва в Китай, а там моделът е истинска икона
  • Актуалното поколение тежи под 1400 кг, но следващото пето издание ще бъде значително по-тежко – инженерите на Porsche са си поставили за цел да слязат под 1650 кг. Батериите тежат! Актуалното поколение тежи под 1400 кг, но следващото пето издание ще бъде значително по-тежко – инженерите на Porsche са си поставили за цел да слязат под 1650 кг. Батериите тежат!
  • Моделът ще използва олекотена версия на 800-волтовата платформа PPE, която Porsche разработва заедно с Audi, и на която ще стъпват електрическият Macan, A6 e-tron и Q6 e-tron. Тя ще позволява бързо зареждане от станции с мощност до 270 кВт. Моделът ще използва олекотена версия на 800-волтовата платформа PPE, която Porsche разработва заедно с Audi, и на която ще стъпват електрическият Macan, A6 e-tron и Q6 e-tron. Тя ще позволява бързо зареждане от станции с мощност до 270 кВт.
  • Петото поколение 718 ще запази името си и ще продължи да бъде значително по-евтино от 911, въпреки електрическото задвижване. Цената обаче ще скочи значително спрямо актуалните бензинови модели до около 75-80 хил. евро Петото поколение 718 ще запази името си и ще продължи да бъде значително по-евтино от 911, въпреки електрическото задвижване. Цената обаче ще скочи значително спрямо актуалните бензинови модели до около 75-80 хил. евро
  • Колата ще продължи да е със задно, като по-мощните версии ще идват с два електромотора и двойно предаване. Най-бързите 718-ки ще навлязат в територията на 911 по отношение на мощност и максимална скорост Колата ще продължи да е със задно, като по-мощните версии ще идват с два електромотора и двойно предаване. Най-бързите 718-ки ще навлязат в територията на 911 по отношение на мощност и максимална скорост
  • Пробегът с едно зареждане ще бъде около 400 км, но при положение, че ще има бързо зареждане за около 25 минути, това няма особено значение Пробегът с едно зареждане ще бъде около 400 км, но при положение, че ще има бързо зареждане за около 25 минути, това няма особено значение
  • Електрификацията на 718 ще позволи на марката да запази култовото 911 изцяло бензиново много по-дълго, отколкото се смяташе за възможно – вероятно до 2035 г. Porsche инвестира много в синтетични горива, което също вдъхва надежда Електрификацията на 718 ще позволи на марката да запази култовото 911 изцяло бензиново много по-дълго, отколкото се смяташе за възможно – вероятно до 2035 г. Porsche инвестира много в синтетични горива, което също вдъхва надежда

24 сеп 2021

Porsche работи усилено по следващото поколение на бейби моделите си 718 Cayman и Boxster. След като при четвъртото поколение загуби 6-цилиндровия си мотор (освен за GTS), в новото издание на малките Porsche-та изобщо няма да има двигател с вътрешно горене. Porsche вече натрупа достатъчно опит с Taycan и Taycan Cross Turismo, за да се реши да пробва електрическото задвижване и в спортен модел. Той обаче ще бъде много по-лек и пъргав от 2,2-тонния Taycan. Повече за тази и други новини около новите 718-ки, вижте в галерията!