Девет неща, които знаем за следващото поколение 718 Cayman и Boxster
Разгледайте галерията, за да научите последните новини за следващото 718!
По същество колата вече беше показана – представете си концептуалния Mission R от IAA в Мюнхен, само че без лудата аеродинамика и състезателните елементи
Предницата ще прилича на тази на Taycan, но размерите ще останат близки до актуалното поколение 718 – с дължина около 4,40 метра.
Интериорът ще е пълен с големи дисплеи и сензорни повърхности, защото това се харесва в Китай, а там моделът е истинска икона
Актуалното поколение тежи под 1400 кг, но следващото пето издание ще бъде значително по-тежко – инженерите на Porsche са си поставили за цел да слязат под 1650 кг. Батериите тежат!
Моделът ще използва олекотена версия на 800-волтовата платформа PPE, която Porsche разработва заедно с Audi, и на която ще стъпват електрическият Macan, A6 e-tron и Q6 e-tron. Тя ще позволява бързо зареждане от станции с мощност до 270 кВт.
Петото поколение 718 ще запази името си и ще продължи да бъде значително по-евтино от 911, въпреки електрическото задвижване. Цената обаче ще скочи значително спрямо актуалните бензинови модели до около 75-80 хил. евро
Колата ще продължи да е със задно, като по-мощните версии ще идват с два електромотора и двойно предаване. Най-бързите 718-ки ще навлязат в територията на 911 по отношение на мощност и максимална скорост
Пробегът с едно зареждане ще бъде около 400 км, но при положение, че ще има бързо зареждане за около 25 минути, това няма особено значение
Електрификацията на 718 ще позволи на марката да запази култовото 911 изцяло бензиново много по-дълго, отколкото се смяташе за възможно – вероятно до 2035 г. Porsche инвестира много в синтетични горива, което също вдъхва надежда
Porsche работи усилено по следващото поколение на бейби моделите си 718 Cayman и Boxster. След като при четвъртото поколение загуби 6-цилиндровия си мотор (освен за GTS), в новото издание на малките Porsche-та изобщо няма да има двигател с вътрешно горене. Porsche вече натрупа достатъчно опит с Taycan и Taycan Cross Turismo, за да се реши да пробва електрическото задвижване и в спортен модел. Той обаче ще бъде много по-лек и пъргав от 2,2-тонния Taycan. Повече за тази и други новини около новите 718-ки, вижте в галерията!
Фенове сме! A вие?