Това е 405-конен нафтов герой от Manhart

  • Галерия с 16 снимки Галерия с 16 снимки

03 Feb 2022

BMW Серия 7 G11 е в края на живота си, като още тази година ще видим седмото поколение на модела – дългоочакваното G70. Значи е много добър момент да се огледате за използвана (а защо не и нова Серия 7), за която Manhart ще помогне да изглежда повече от добре, независимо от възрастта.

Тунинг ателието предлага нов пакет за модела, като в случая той е базиран на популярното дизелово 740d xDrive. MH7 400d използва прекрасния 3-литров туин турбо редови шестак, като мощността е увеличена до 405 к.с. и 790 Нм (320 к.с. и 680 Нм в стандартната версия отпреди обновяването). На практика числата бият с малко дизеловият връх в гамата – 750d идва с 400 коня и 760 Нм.

Произведението на Manhart използва стандартните двойно предаване xDrive и 8-степенен автоматик, каквито излизат от завода на BMW. Ателието предлага подсилени спирачки и нова изпускателна система, в случай че желаете увеличената мощност да бъде озаптявана с адекватно обратно ускорение и искате акустично да изпъквате сред стандартните баварци. 

Макар лимузината на снимките да е базирана на Серия 7 отпреди обновяването от лятото на 2020, то тунинг пакетът се предлага и за версията след обновяването, която стандартно излиза от завода с 340 коня и 700 Нм.

Визуалните промени включват нов сплитер, малък карбонов спойлер на задния капак, както и доста нескромните златисти акценти по каросерията и колелата. Последните са 22-инчови с гуми с размер 265/30 на предния мост и 295/25 на задния.

Интериорът е изцяло във вашите ръце, като тунинг ателието предлага всичко – от близко до оригинала кожено оборудване през популярната напоследък изкуствена кожа (веган интериор) до розов плюш със златни елементи, ако чувството ви за вкус е напълно ампутирано. В случая скоростомера, например, е взет назаем от Alpina.

Общо тунинг пакетът от снимките излиза около 22 хил. евро, като само увеличението на мощността е оценено на 7000 евро, новите джанти ще ви струват 4900 евро, а задният дифузьор излиза 3850 евро.

 

Никола Цолов за пътя към Формула 1