Lambo тества “джип” Huracan и ново JV Stradale

  • Huracan JV Stradale Huracan JV Stradale
  • Huracan JV Stradale Huracan JV Stradale
  • Huracan JV Stradale Huracan JV Stradale
  • Huracan JV Stradale Huracan JV Stradale
  • Huracan Sterrato Huracan Sterrato
  • Huracan Sterrato Huracan Sterrato
  • Huracan Sterrato Huracan Sterrato
  • Huracan Sterrato Huracan Sterrato

09 Feb 2022

Тестов екип на Lamborghini провежда зимни тестове на две нови версии на Huracan. Бейби Lambo-то бе засечено от папараците на Motor1 и Carscoops в Скандинавия, като се очаква двете нови версии да бъдат представени още тази година.

Huracan JV Stradale

Макар името да не е потвърдено, знаем доста за новата модификация на Huracan. На практика това е омекотена версия на екстремния Huracan STO. Мислете за него като за варианта Touring на 911 GT3. Моделът получава нови джанти, които не скриват почти нищо от карбо-керамичните спирачки отдолу.

Най-съществената промяна обаче е изхвърлянето на задния спойлер на STO, което предполага, че JV Stradale може би ще има по-висока максимална скорост, но ще е по-бавен в завои. Дифузьорът сякаш е същият като на STO.

По всяка вероятност задвижването ще разчита на 5,2-литровия атмосферен V10 (като за последно) без някакви промени от STO, като мощността му вероятно ще е 640 к.с., съчетани с 565 Нм – всичко това отиващо само към задните колела.

Huracan Sterrato

Далеч по-интересен изглежда вариантът Sterrato, който представлява нещо като “офроуд” версия на Huracan. Изглежда вдигнатото Lambo е базирано на стандартното Evo. Не очаквайте допълнителните фарове да стигнат до серийно производство, въпреки че е възможно стандартните диодни светлини на Huracan по някакъв начин да бъдат подсилени за използване в офроуд условия.

Разбира се, офроуд е доста пресилено, когато говорим за Huracan. По-вероятно е тази кола да се справя с рампи пред хотели, отколкото с пясъците на рали Дакар. Все пак двойното предаване и някои защитни елементи по каросерията ще гарантират известна доза авантюра, повече на хартия, отколкото в реални условия.

5,2-литровият V10 вероятно ще има 640 к.с. и 600 Нм, каквито са стойностите в стандартното Evo.

 

Лукс от Китай!