Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo

  • Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo
  • Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo
  • Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo
  • Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo
  • Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo
  • Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo Когато 707 коня са малко, намесва се Hennessey: Dodge Challenger HPE1000 Twin Turbo

25 Jun 2016

Да, най-мощният сериен вариант на Dodge Challenger разполага с добрите 707 коня и носи разширението Hellcat. Hennessey обаче имат друго виждане за нещата, „двойно турбо“ виждане за нещата. Такова, че най-сериозният кит за най-широката кола в света, стъпва на 1032 коня и 1340 Нм при коляновия вал. Съвсем практично.

В сайта си Hennessey са поставили няколко звездички при мощността, въртящия момент и ускорението. Тези за мощността и въртящият момент идват се обясняват с друга звездичка, която гласи, че това са данни измерени на стенд, като „тези при задните колела ще бъдат с 15-20% по-ниски“. Ужас! В най-лошия случай, това означава едни смешни 826 коня и нищожни 1072 Нм на задните колела. Излагация... Как въобще ще помръдне това нещо.

Явно успява. Hennessey му дават 2,9 до сто и 9,9 за четвърт миля, като тук също има звездичка, даже две. Обяснението е, че тези времена са замерени в идеални условия, с опитен шофьор и със задни гуми за драг. И това ще го преглътнем някак си.

Колата е брутална, но ако предпочитате Mustang, припомняме ви 800-конната юбилейка.

Първородната Godzilla!