Dacia сменя визуалната идентичност на автомобилите си. Нова емблема и нови цветове
Силна черта на новата идентичност на марката, емблемата Dacia Link е представена в средата на предната решетката, която е преработена и вече в бяло.
Подобно на връзките на верига, преплетените букви „D“ и „C“ в минималистични линии създават нова емблема, която е семпла и здрава. Dacia Link е лесно разпознаваем знак на марката, както отблизо, така и отдалеч. Емблемата е изобразена и в центъра на капачките на джантите. Друга видима промяна е добавянето на логото на задния панел и волана на автомобила. Минималистичен по дизайн, надписът е съкратен, за да остане само най-необходимото.
Други промени в дизайна включват появата на цвят Monolith Grey върху релсите на покрива, предните и задните брони и страничните огледала на Sandero Stepway и Duster.
Представянето на пълната гама на Dacia, възприела новата визуална идентичност, е третата и последна стъпка от лансирането й, което започна преди година. Новата вселена на марката е в унисон с ценностите ни - семпла, здрава, автентична - по по-ясен и модерен начин. Тази промяна е нова мотивация за Dacia да постигне амбициите си. Дени Ле Вот, главен изпълнителен директор Dacia
С въвеждането на новата идентичност на марката, това е и възможност за Dacia да приложи в действие ангажимента, поет от Renault Group на годишното общо събрание на 23 април 2021 г. Dacia ще бъде първата марка на Групата, ограничила своите автомобили да развиват максимална скорост от 180 км/ч.