Обновеният Polestar 2 е първият модел на марката със задно предаване


25 Jan 2023

Polestar 2 е относително нов модел на пазара, но в сегмента на електромобилите изглежда обновленията идват по-често, отколкото очакваме. Електрическият лифтбек сега може да се похвали с множество подобрения за 2024 моделна година, включително нови електромотори, по-голяма батерия и други.

Започвайки с екстериора, Polestar 2 получава нова решетка със затворен дизайн, вдъхновена от Polestar 3. Панелът е мястото, на което са поставени част от компонентите на системата SmartZone или с други думи - няколко радари и камери. Към визуалните подобрения откриваме и нов комплект 20-цолови ковани лети джанти.

Промените под ламарините са доста повече обаче. Нови електродвигатели са монтирани както на едномоторните, така и на по-мощните версии с два двигателя. 2024 Polestar 2 също така става първият модел на компанията, който се предлага със задвижване на задните колела, тъй като базовият модел вече е RWD за разлика от предшественика с предно предаване.

Двумоторната версия на Polestar 2 пък получава нови електромотори. Като цяло системата е ориентирана основно към задвижване от задната ос и намеса на предния електромотор при поискване от страна на шофьора на цялата налична мощност. А тя се повишава до 421 к.с. и 740 Нм срещу 408 к.с. и 633 Нм преди. Ако изберете опционалния пакет Performance, седанът ще бъде още по-мощен с 455 к.с. 

Polestar обещава и подобрен пробег като основната причина за това е нова 88 кВтч батерия при версията Long Range. Освен това, новата технология за деактивация на предния електромотор при необходимост също спомага за още километри с едно зареждане на батерията. Производителят казва, че машината би трябвало без проблеми да измине почти 500 км.

Супер симатяга!