Обновеният Ford Kuga ще се предлага без дизелов двигател
Ако обновеният Ford Kuga ви изглежда познат, то съществува много ясна причина за това. Еквивалентната американска версия, Escape, получи своя фейслифт към края на 2022 г. Едва сега Ford обновява компактния кросоувър за Европа, но пък моделът получава някои важни промени.
За първи път Kuga получава ново ниво на оборудване Active с допълнителна пластмасова облицовка на каросерията и сребристи предпазни панели. Active е около 1 см по-висок спрямо стандартната Kuga, а друга новост е и режима на задвижване Trail, който променя реакцията на газта и контрола на сцеплението за по-добро представяне върху кал, пясък и други меки повърхности.
Както се очакваше, 2024 Kuga преминава към информационно-развлекателната система SYNC 4 на Ford с 13,2-инчов сензорен екран, придружен от 12,3-инчов цифров инструментален панел. Централната конзола е опростена чрез елиминиране на повечето от конвенционалните бутони след интегриране на съответните им функции в уголемения дисплей.
Гамата от двигатели вече не включва дизел, след като този тип агрегати изглежда се търсят все по-малко в големите пазари в Европа. Базовата версия има 1,5-литров EcoBoost двигател с турбокомпресор и 148 к.с., които достигат до предните колела чрез шестстепенна механична скоростна кутия. Можете да преминете и към самозареждащ се хибрид с 2,5-литров бензинов двигател и електрически мотор, генериращ комбинирана мощност от 177 к.с. във версията FWD и малко по-висока мощност от 180 к.с. в модела AWD.
Акцентът сред задвижванията е модернизиран плъг-ин хибрид, също с 2,5-литров двигател. Сега той генерира комбинирана мощност от 240 к.с., което е с 30 к.с. повече от Escape PHEV за САЩ. Kuga PHEV сега достига 100 км/ч за 7,3 секунди, което го прави с почти две секунди по-бърз от преди фейслифта.