Така ще изглеждат шоурумите на Opel в бъдеще
Opel обяви нова цялостна концепция за оформление на своите шоуруми. Дилърствата на марката ще се отличават с дързък екстериор, ярки цветове и изчистени от излишни детайли форми, които ще позволяват на клиента да се фокусира върху най-важното - автомобила.
Представителствата ще гарантират приятно изживяване и комфорт в дома на марката. Цветовете жълто и тъмно сиво доминират в екстериора. Модерният жълт тотем с новото лого Blitz и надписа на Opel привлича вниманието още на входа и призовава посетителите да влязат в автосалона, казват немците. През нощта стъкленият тотем е ярко осветен, така че да се забелязва и вижда отдалеч.
„Концепцията за новите шоуруми представлява голяма стъпка напред за марката Opel и всички наши дилъри. Защото нашите партньори на Opel са решаваща връзка между марката и клиентите. Те вдъхват живот на ценностите на бранда – като представят нашите иновативни модели, а сега и с фокусиран върху клиента, модерен и представителен външен вид на шоурума. С новата корпоративна идентичност на търговския център те веднага ще почувстват, че са в добри ръце и работят с професионалисти в лицето на нашите партньори. Шоу румът е проектиран така, че да се фокусира върху клиента и да улеснява избора му на автомобил в приятна обстановка“, коментира вицепрезидентът по маркетинг Ребека Райнерман.