Здравей, Alfa Milano!












Alfa Romeo представи изцяло новия си модел Milano. Това е не само първият малък кросоувър на компанията, но и първият електромобил в историята на Alfa. Компактният модел (4,17 м дължина) е с близо половин метър по-събран от най-малките електрически “джипчета” на Mercedes и BMW (EQA и iX1) и с няколко сантиметра по-къс дори от Volvo EX30. Всъщност използва платформата на Fiat 600 и Jeep Avenger.
Както ще прочетете по-надолу, Milano ще има и версия с ДВГ. Освен по липсата на ауспуси, може да различите варианта EV и по специфичната предна решетка с гигантско лого на Alfa Romeo. Малко е странно, споделете дали ви допада в коментарите!
Дори базовите джанти са 18-ки (и много стилни), а супер готините 20-ки от снимките се доплащат.
Интериорът разчита на два модерни 10,25-инчови екрана – единият зад волана, а другият – сензорен за основните функции.
Електрически версии
Базовият електрически вариант носи означението Ellettrica и идва със 156 к.с. По-високото ниво Ellettrica Veloce предлага 240 к.с. в съчетание със самоблокиращ се диференциал, по-твърдо окачване, по-големи спирачки и споменатите 20-инчови джанти, които са автомобилният еквивалент на много изрязан бански.
И в двата случая батерията е 54-киловатчасова, която поддържа зареждане с до 100 кВт – доста скромно в днешно време, но достатъчно за 10-80% за 30 минути.
Хибрид
Единственият шанс да получите Milano с ДВГ се казва Ibrida и разчита на 1,2-литров 3-цилиндров мотор в съчетание с малък електромотор с 28 к.с. Това е и единственият вариант с двойно предаване, доколкото тези 28 коня на задния мост представляват система 4х4. Системната мощност е 136 к.с.
Хибридният модел ще започне с цена около 60 хил. лв., като ще има специални отстъпки за собственици на MiTo и Giulietta, доколкото новата малка Alfa се явява техен наследник.