Citroën – лидерът на Stellantis в продажбите за България

Citroën – лидерът на Stellantis в продажбите за България
08 Oct 2025

Citroën се нарежда сред ТОП 10 марки на българския пазар, със стабилно присъствие както при леките, така и при лекотоварните автомобили. За периода януари–септември 2025 г. марката отбелязва 4,1% пазарен дял в България, утвърждавайки се като един от двигателите на автомобилния пазар у нас.

Citroën затвърждава позицията си като лидер сред брандовете на Stellantis в България, постигайки 1 660 регистрации (YTD 2025) и впечатляващ дял от 37.80% в рамките на групата. Този резултат поставя Citroën на първо място сред всички марки на Stellantis у нас, като всяка трета регистрация на автомобил от групата в България е Citroën.

Citroën демонстрира отличен баланс между леките и лекотоварните си модели. От общо 1 660 регистрации (YTD 2025), 1 226 са леки автомобили (PC), а 434 – лекотоварни (LCV). С 10,43% дял на LCV гамата в националните продажби, Citroën затвърждава позициите си като един от водещите брандове при лекотоварните превозни средства в България и доказва, че Citroën предлага решения, които съчетават ефективност, комфорт и надеждност – както за бизнеса, така и за ежедневието. Този резултат беше отбелязан като най-доброто представяне на лекотоварната гама на марката сред европейските й вносители.

Източник: Citroen България
    

Практичен и готин!