Toyota GT86 с двигател от Ferrari 458 Italia: 570 италиански коня за японското купе
Което значи 370 коня повече, отколкото идват от серийното купе на Toyota и Subaru (може би знаете, че колата се продава и като Subaru BRZ). Докато оригиналният мотор е 4-цилиндров боксер, съвместна разработка на двете японски компании, то новият мотор си е чист Ferrari-стки агрегат, 4,5-литров атмосферен V8.
Доскоро е живял в задницата на 458 Italia, а в момента бива имплантиран в предния кош на GT86. За целта са се наложили сериозни преработки, в това число и основно преработване на преградата между него и пасажерската клетка.
Кой и защо? Райън Тюрк, американският дрифтър, като целта ми е, да, създаването на мега дрифт машина. Чакаме крайния резултат с нетърпение.
Най-достъпният пикап у нас?