Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT

  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT
  • Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT Построен в Берлин, преработен в Париж: Clutch Custom Motorcycles BMW R nineT

28 Sep 2016

„Искахме да направим нещо стилно, но агресивно. Мотоциклет, който се движи чудесно, с прекрасни линии и внимание към детайла,“ казва Уили Нол от Clutch Custom Motorcycles. Оригиналната мускулеста стойка на BMW е заменена с по-умерена и „тънка“ визия. За цепта задната допълнителна рама е преработена, а резервоарът е изграден от нулата. Страничните покривни панели под него също са изработени на ръка, както и седалката покрита с кафява кожа.

В резултат байкът изглежда по-нисък, но това е само оптическа измама – Уили и компания не са пипали окачването. Колелата обаче са с един инч по-големи, вече 18-ки, свързани към оригиналните главини със спици от неръждаема стомана. Гумите са Pirelli Angel GT, които са доста разумен избор.

Макар и минималистичен, мотоциклетът е осеян с изключително приятни детайли. Като капачката на резервоара например, която – точно така – също е изработена на ръка. Пред нея, CCM са „разтоварили“ допълнително семплото оформление на стандартния мотор, поставяйки дискретен комбиниран уред от Motogadget. Тройникът е изпълнение на ателието: CNC фрезован от парче алуминий.

Отзад? Дискретна LED ивица представляваща стоп светлината и мигачите, докато отпред фарът е по-малък. По-малък е и масленият радиатор, акумулаторът също, а контролите и спирачките са с марка Behringer. Къстъм изпускателната система от неръждаема стомана, черните елементи и дискретния дълбоко син цвят завършват този прекрасен къстъм R nineT.

Лукс от Китай!