BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка

  • BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка
  • BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка
  • BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка
  • BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка
  • BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка BMW Motorrad обнови супер пистарката S 1000 RR и другите две хилядарки. Ето какво ново има по трите байка

04 Oct 2016

Днес е откри мото изложението Intermot в Кьолн и новините заваляха. Първото с което ще ви запознаем днес, са новостите от лагера на BMW Motorrad. Немците обновиха топ пистарката S 1000 RR, заедно с другите два мотора от гамата на S 1000 – голият S 1000 R, както и адвенчър спортиста XR.

 

BMW S 1000 RR

Дизайнът на новия S 1000 RR не е особено различен, но има една основна новост – моторът вече ще се предлага, като едноместен модел. Опционално ще може да си поръчате още една седалка и чифт степенки за пасажера, при това без да доплащате, нещо което не сме свикнали да се случва при BMW.

Мощността на 999-кубиковия двигател остава непроменена при S 1000 RR – при т.н. Singe R и XR тя е с 5 коня отгоре -, но агрегатът вече изпълнява еко нормата EU4. Тоест, имаме си познатите 199 коня при 13 500 об/мин и 113 Нм при 10 500, но има ъпдейт на електрониката за каране. DTC тракшън контролът вече е сериен (вече със 7 степени на агресивност), а опционалният ABS Pro, който прави спирането в завой по-сигурно се предлага като опция, в пакет с Riding Modes Pro. Последният идва с още Slick режим за каране със... сликове, Pit Lane Limiter за ограничение на скоростта и други работи. Моторетката идва и с нови разцветки.

 

BMW S 1000 R

Или Single R, както наричат голия роудстър, базиран (донякъде) на пистарката, е по-променен от RR. Не и визуално, където имаме малко по-скромни спойлери и тук-таме пипнати детайли. Рамата обаче е нова, с нова задна секция, по-лека, а двигателят, освен EU4 сертификат, е получил и 5 коня бонус, до 165. Мотоциклетът е с 2 кг по-лек, а титаниевият ауспух HP е вече сериен. Стандартно байкът идва с два режима за каране Road и Rain, а DTC-то все още е опция.

 

BMW S 1000 XR

И накрая, XR адвенчър туриста на баварците, който получава същия ъпдейт на мотора, какъвто и Single R – 165 коня и сертификат EU4. При този мотор е увеличена и максималната допустима маса, което означава че може да мъкнете повече багаж напред-назад. С 10 килограма повече, за да бъдем точни. При този мотор имаше критики за вибрации при по-високи обороти, нещо което баварците са оборили с ново анти-вибрационно кормило и други мерки. Новият Ocean Blue цвят също му отива.

Първородната Godzilla!