Subaru WRX S4 tS NBR Challenge Package за „Нюрбургринг“. Със CVT кутия???
Принципно мразим CVT трансмисията, освен ако не става въпрос за задвижване на скутер. При колите, повечето подобни механизми работят лошо или се създават странно впечатление, а монтирането на подобна безстепенна скоростна кутия, в кола като Subaru WRX, изглежда абсурдно. Още по-абсурдно е когато японците нарекат това изпълнение „специално за „Нюрбургринг“. CVT на „Зеления ад“? Нннещо не ни се вързва.
Но, колата е факт, изглежда агресивно, а воланът е десен, защото модификацията с дългото име WRX S4 tS NBR Challenge Package, е предназначена само за Япония. Освен CVT-то, NBR изданието се отличава по 19-инчовите черни джанти и по-агресивното аеро. Има и по-базова версия на колата (бялата), само tS, която може би ще е по-добрия вариант, ако се поръча с NRB кита например. Мощността? 300 коня от 2-литровия турбо боксер.