Новото MINI Countryman или преоблеченото BMW X1. Факт, стабилна галерия и видео на новия Countryman


26 Oct 2016

Чисто новото MINI Countryman, което се явява второ поколение на SUV-то на MINI, което е базирано на BMW X1. Което е нещо хубаво за модела, защото идва с по-големи мотори, повече мощност и – най-вече – повече пространство в интериора. Докато предното поколение бе сполучлив напън да се създаде практично MINI (и) с двойно предаване, то това вече е истински практичен автомобил, който идва с техниката на BMW Group (реално BMW X1) и визията и имиджа на MINI. Печелят всички.

Колата с цели 20 см по-дълга от предходното поколение R60, по-широка е с 3 см, а колесната база е с добрите 7,5 по-дълга, което се отразява най-вече на пространството вътре. Освен повече място за крака, ръце, глави, рамене и други части, куфарите се возят по-свободно в 450-литровия багажник.

Ще си спестим цитирането на новостите от официалния пресрелийз, като само ще кажем, че екранът на централната конзола вече е и тъч, както и че се предлагат изцяло LED фарове.

Модификациите и моторите. Като за начало, новото ‘Country‘ идва в пет версии, с базова бензинова модификация с 3 цилиндъра. Стартовият MINI Cooper Countryman е с 1,5-литров мотор, 136 коня и 220 Нм, следван от Cooper S с „двойка“, един цилиндър отгоре, 192 коня и 280 Нм. Дизелите са два, Cooper D и SD, с 2-литров мотор и мощности съответно 150 к.с. (330 Нм) и 190 к.с. (400 Нм).

Country’ MkII гамата включва и първият плъгин хибрид за MINI - Cooper S E Countryman ALL4, с 3-цилиндровия 1,5-литров мотор със 136 коня и ел. мотор с 88 коня. Общите показатели на системата са 224 коня и 385 Нм. В общи линии, това ви трябва на първо време, останалото е добре да научите от обилната галерия.

Сбогом V10!