Opel Insignia Grand Sport: топ моделът на Opel идва с ново име и доста по-спортен дизайн. Галерия


07 Dec 2016

Нищо, че на останалите снимки ще видите модела под формата на Vauxhall. Автомобилът ще дебютира едновременно и с британското име, в САЩ ще изезе под формата на Buick Regal, а в Австралия и Нова Зеландия ще се продава, като Holden Commodore.

Но, брандингът не е толкова от значение, колкото техниката. Новата Insignia е натъпкана с всичко с което разполага Opel и GM, като конструкторно ноу-хау и технологии за сигурност. Колата е средно със 175 кг по-лека отпреди (въпреки, че следата е нараснала с 11 мм, а междуосието с 92), а Cd коефициентът на аеродинамика е рекордно нисък за класа, едва 0,26.

Новият Opel Insignia ще може да се поръча и с „ултра модерна система за двойно задвижване“, както я наричат Opel, с векторно разпределение на въртящия момент. Тя ще дойде в комплект и с нов автоматик с 8 степени, който – заедно с новите мотори, по-ниската маса и съпротивление – би следвало да доведе и до понижаване на разхода на гориво.

От Opel изтъкват и, че шасито е разработено на, изненада, Нюрбургринг, така че можем да очакваме по-спортно поведение (с това име все пак). Опционално ще може да се поръча и FlexRide адаптивно окачване с три режима на работа: Standard, Sport и Tour, като умната електроника ще може и да разбира когато шофьорът подкара по-спортно колата и да настройва окачването, газта и кормилната система според конкретното му настроение.

Сигурност и комфорт? Асистиращите системи са много и са сходни с тези, които намираме и при колите на BMW, Mercedes, Audi, Volvo и компания. Заслужава си да се отбележи предлагането на хедъп дисплей, както и последното поколение на IntelliLux LED фаровете, които работят с по 32 диода всеки и би следвало да са едни от най-добрите в света.

Сбогом V10!