Това е първият сериен Ford GT, който изглежда бру-тал-но! Галерия и инфо за колата

  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки
  • Галерия от 13 снимки Галерия от 13 снимки

21 Dec 2016

Особено в черно. Не че и синьото – другата част от галерията – не му отива. Не сме виждали колата на живо, но малко ни липсват някой елементи от първото поколение (2004-2006 г.). Но този 2017 Ford GT категорично изглежда епично, не може да се отрече.

А черната кола от първата снимка е и първата произведена серийно, за да стане собственост на... горд собственик. Да, най-накрая Ford стартира производството на най-спортната си кола, която се прави в ново ателие, в Маркъм, Онтарио. Което всъщност става точно по план. Марката имаше две основни цели за 2016, свързани с модела. Първата – да спечелят Льо Ман – готово; и втората – да пуснат шосейката преди настъпването на 2017 – готово.

Колата? От Ford обещават „едно от най-добрите съотношения мощност/маса за серийна кола“. Което ще дойде от 3,5-литровия битурбо V6, който развива „над 600 коня“. Все още няма официална цифра за мощността, както и за ускорението всъщност. Казва се, че ще е „около 3 сек“ до 100 км/ч, а максималната скорост ще е „над 320 км/ч.“

Какво още ни харесва? Ами, изцяло карбоновата пасажерска клетка, която е накичена и с карбонови панели. Окачването е пушрод, позволяващо настройки, като Ford GT е в крак и с модата на активното аеро. Ръчка? Никак даже – трансмисията е 7-степенна с два съединителя, вратите се отварят нагоре, а седалките са завинтени за пода: това което се мести за настройка е блокът с педалите и волана. Като при LaFerrari...

Лукс от Китай!