Няма вече LaFerrari, това е последното. Който купил, купил. Галерия




Да, това е последната кола LaFerrari номер 500, от серията ограничена в... 500 броя, която отива на търг този уикенд. Добра ли е тази новина? Ами, да, защо не. Първо е добра за собствениците на останалите 499 коли, защото това ще запази стойността на хипер придобивките им, и второ – парите от продажбата ще отидат за благотворителност и по-специално, за подпомагане на пострадалите от опустошителните земетресения, които наскоро разтресоха Италия.
Обратно към самата кола, освен специалната табелка, казваща „Аз съм последното LaFerrari“, хипер хибридът идва и с „уникален интериор“, който все още не сме виждали на снимка. Технически колата остава потресаваща: 6,3-литров V12 и електромотор, за обща мощност oт 963 коня, задвижващи задните колела. Спринт от 0-100 за под 3 секунди, от 0-300 за под 15. Ускорението приключва при около 350 км/ч. Супер.
В случай, че не сте успели да се сдобиете с LaFerrari може да потърсите на старо или пък да додадете пари и да се примирите с откритата версия LaFerrari Aperta, черното „конче“ на останалите снимки.