Кафе с аромат на писта: Bad Winners Triumph Thruxton е супер ефективен. Галерия


29 Dec 2016

Байк, който загатва, че е кафе рейсър, а всъщност е нещо като пистарка под прикритие. Да, няма ги пластмасовите обтекатели и далеч не прилича на... PVC (казахме го), но просто моторът е адски изпипан и способен за писта. Базиран е на предното поколение Thruxton на Triumph, като фамозната преработка е дело на парижкото ателие Bad Winners.

„Създаването на чист и семпъл мотор не е лесна работа,“ казва Уалид, завеждащият студиото и вещ в занаята човек. „Най-обичам да подобрявам самите машини, да намирам перфектната геометрия, перфектната позиция на седене, перфектната стилистика.“

Уалид маха инжекторите на машината и поставя чифт Keihin CR35 карбуратори с къстъм CDI запалване, което позволява пълна игра с настройките. Резервоарът е преработка базирана на съд от Yamaha SR400, като опашката също е направена на ръка. Резултатът от преработката е един много потентен и много лек байк, най-ефективният правен от Уалид, по негови думи.

За лекотата са виновни и 17-инчовите карбонови колела Dymag, тежащи... не е ясно колко. „Не искам да говоря за това колко са леки джантите. Ще кажа обаче, че усещането е толкова „реактивно“, че наричам мотора Zero Gravity.” Bad Winners не правят само ‘show’, а и голямо ‘go’.

Карбоновите колела са обути в красноречиви Michelin Power Cup Evo гуми, отзад работи чифт шокове Bitubo, a отпред вилка от Triumph Daytona 675. За мощното спиране се грижи система от Beringer с двойка чугунени дискове отпред. Що се отнася до контролите, повечето неща са дело на Motogadget.

Bad Winners възнамеряват да направят само 5 такива мотора, така че ако закъснеете с поръчката, ще ви се наложи да се преориентирате. Защо не към нещо доста по-драстично, по което има доста карбон - Rough Crafts ‘Ballistic Trident’, базиран на MV Agusta Brutale 800 RR. Натиснете мотора за галерията.

Първородната Godzilla!