‘Phantom Blaze’ e Triumph Thruxton R с механичен компресор и метални панели, правени 300 часа
„След като миналата година спечелихме ‘Sultans of Sprint’, Triumph се свързаха с нас за да им направим байк за ‘Factory Class’“, казва Фло Хюберт, главният човек на немското ателие Mellow Motorcycles. „Миситяа бе ясна: да направим мотоциклет-победител, който да изглежда изумително“, допълва Фло. И понеже правилата гласят „два цилиндъра, въздушно охлаждане“, Mellow разгръщат каталога на Triumph на секцията Modern Classic.
Избран е Triumph Thruxton R. Фло решава да монтира механичен компресор и да го направи както трябва. Затова той отива директно във фабриката на марката в Хинкли, където извършва модификацията заедно с инженерите на Triumph. Заедно с Rotrex C15-60 чарджъра, компактен модул надуващ с до 0,6 бара, са монтирани и по-големи инжектори, ковани бутала и допълнителен радиатор за маслото. Изпускателната система изработват MotoGP специалистите SC-Project, а компютъра на двигателя е пипнат адекватно.
Резултатът? Мощност от 147 к.с. на задната гума при 96 серийни коня. Mellow подменят задното рамо с по-дълго, плюс 8,5 см, а гумите доставят Metzeller – 17-инчови сликове Racetec Supermoto.
Яйцето и панелите? Изключителна работа. Фло решава да ги изработят на ръка от метал, процедура, която отнема 300-човекочаса работа. Резултатът от този труд обаче определено си заслужава.