Rough Crafts ‘Ballistic Trident’, пришълецът на базиран на MV Agusta Brutale 800 RR е... брутален


05 Dec 2016

Rough Crafts ‘Ballistic Trident’, този мотоциклет напълно бетонира мнението ни за тайванското ателие Rough Crafts, като едно от най-талантливите в бранша на къстъм моторите (вижте и Fistfighter BMW R nineТ). Байкът е базиран на MV Agusta Brultale 800 RR, мотор който и без това изглежда... брутално яко, като доминиращ е предният обтекател. Голямо парче карбон, което прилича на главата на пришълеца.

Уинстън Йех, геният зад Rough Crafts казва: „Цялата секция може да се демонтира за няколко минути. Направихме и специална скоба, с която да се прикрепи фарът, когато моторът е без обтекателя и когато машината се кара на пътя.“

Идеята зад проекта е мотоциклетът да носи духа на винтидж GP байковете, откъдето идва и карбоновият обтекател, който е редуцирана интерпретация на така наречените ‘dustbin’ спойлери, който обаче са опасни и в последствие биват забранени от Световната федерация помотоциклетизъм. Карбоновото изкуство на Rough Crafts е абсолютно безопасно и функционално.

Зад „главата на пришълеца“ наднича Öhlins FGR 800 вилка, а за края и е закачена изваяна в стила на ретро GP байковете 17-инчова джанта. Специално за този мотор Pirelli Тайван доставят на Уинстън чифт Diablo Superbike сликове, които са официалните гуми на супербайк шампионата. Мотоциклетът е изумителен и съставен от брутални детайли. Вижте само задния пиньон и касетката му, която е CNC фрезована. Дигиталният инструментален панел е заводският на MV Agusta, но е преместен на резервоара и е рамкиран. Що се отнася до изпускателната система, тя е един от малкото детайли, който не са дело Rough Crafts.

„Обикновено аз правя ауспусите, но този път бях привлечен от изделието на HP Corce, които създават най-красивите системи за MV Agusta. Оказа се, че те следят проектите ми и с радост предоставиха един от първите екземпляри за модела.“ Двигателят? Не е пипан, но 3-цилиндровият 12-клапанен мотор с обем от 800 куб. см така или иначе изкарва много добрите 140 коня при 13 100 оборота, така че всичко е наред.

Моторът е страхотен, разцъкайте галерията и споделете вашето мнение. След което я разцъкайте поне още веднъж, защото байкът си заслужава. 

Сбогом V10!