Новият Ford F-150 идва с 10 скорости, джанти от военен алуминий и струва колкото Focus. Галерия и инфо

  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра
  • Галерия 11 кадъра Галерия 11 кадъра

11 Jan 2017

Ford F-150 е най-продаваният „камион“, както наричат големите пикапи в САЩ, а това е най-новото издание на... колата. Която продължава да бъде огромна за нашите евро разбирания, а в САЩ продължава да бъде смешно евтина. Ако отворите задокенаския сайт на марката ще видите, че версията на актуалния модел (новият ще е почти същите пари) с единична кабина, започва от 27 хил. долара. А ако отворите сайта на Moto-Pfohe, ще видите че един оборудван стабилно Ford Focus 2.0 TDCI струва близо 50 хил. лв., или точно толкова, колкото базовия „камион“ на марката.

Но, това е положението. Колите в САЩ не са по-евтини от вчера, а случаят с пикапите е още по-особен, защото в началото на 70-те тамошното законодателство въвежда доста по-високи такси за нормалните автомобили, облекчавайки фермерските камиони. Което води до ситуацията, която имаме днес – огромна популярност на този тип возила в САЩ, както и превръщането им в луксозни SUV-та, с които можеш да пренесеш и някоя друга бала сено.

Към новата F-150-ка обаче. Външно колата е освежена с нова решетка, брони и фарове, а 22-инчиовите джанти са отлети от „алуминий ползван във военната промишленост“. Нивото на сигурност и технологичност вече не отстъпва на един добре зареден съвременен лек автомобил. Активен круиз контрол с радар и функция спри/тръгни? Има, първият за класа. Система за засичане на пешеходци и функция за аварийно спиране? Има. Следене на мъртвия ъгъл? Тук. Както и система за поддържане на лентата на движение, такава с 360-градусово следене на колата, няколко камери, B&O стерео и последното поколение инфотейнмънт система на Ford SYNC 3.

Моторите? Нов 3,3-литров V6, който заменя стария 3,5-литров агрегат, като запазва неговите показатели: 282 к.с. и 343 Нм. Той може да бъде вързан към 10-степенен автоматик, какъвто само Ford предлагат за класа. Наличен е и по-малък 2,7-литров EcoBoost, както и атмосферен 5-литров V8, който за пръв път ще може да се монтира за 10-степенния автомат. Симбиоза с която средният разход, с много нежно каране, вероятно ще може да се свали на 20 л/100.

Супер, сега ще може да си купите нов F-150 и да не ви липсва нищо. Освен може би още една ос, за да се подигравате на хората, които са си взели няколко пъти по-скъпия Merc G 6x6. Нещо, което може да коригирате ако се отбиете до Тексас и ненормалниците от Hennessey. Кликнете на този „стар“ 600-конен F-150 Hennessey VelociRaptor 600 Twin Turbo и ги вижте какво могат.

Първородната Godzilla!