Всичко, което трябва да занете за новия Ford Mustang. Идва с 10 скорости и електромагнитно окачване. Галерия и инфо

  • Галерия с 13 кадъра. Галерия с 13 кадъра.

18 Jan 2017

Снощи мернахме снимките на обновения Ford Mustang и първото нещо, което си казахме беше „Съсипали са го“. Решихме, че новата предница и най-вече фарове, не му отиват въобще и си искахме старите. Днес сутринта обаче разглеждаме колата отново, по-подробно, и мнението ни се обръна на 180 градуса – промените по колата са супер. Подобни ситуации се случват понякога, а сме сигурни, че на живо новият Mustang ще изглежда още по-впечатляващ.

Но козметичните промени не са толкова сериозни, колкото техническите. Вторите също не са много като брой, но правят колата доста по-различна за каране (нещо в което сме убедени, без да сме сядали зад волана, но има защо). Mustang идва с 10-степенна автоматична скоростна кутия, предлагаща се като опция за GT модификацията V8. Допреди автоматикът бе с 6 скорости, като новата машинка със сигурност ще помогне на колата да гори по-малко. Ако не заравяте газта в пода. Което би трябвало да правите, все пак карате 5-литров Mustang.

Самите мотори също имат ъпдейт. По-малкият 2,3-литров EcoBoost е с увеличен въртящ момент, като от Ford не дават точни данни нито за него, нито за V8-мака. Вторият бил преработен основно за да даде по-висока мощност, въртящ момент и да се развърта до по-високи обороти. Супер. Задното окачване е с променена конструкция и „иновативен ролбар, който прави поведението на купето много по-стабилно“.

Една от най-значимите новости обаче, заедно с 10-те скорости, е адаптивното окачване MagneRide, което работи с амортисьори пълни с флуид, променящ визкозитета си под въздействието на електромагнитно поле. Това значи мнооого стегнат Mustang когато решите да карате стабилно, и доста комфортен Mustang, когато оставите 10-те скорости да преливат небрежно една в друга.

И накрая, най-очевидните промени по екстериора. Фаровете са най-явни, заедно с елементи по отворите в предницата. Страничната линия е на практика същата, а отзад стоповете са с нови графики повтарящи „триивичното райе“ на фаровете. Ford предлага една дузина джанти и нови цветове, включително този готин Orange Fury.

И съвсем накрая, интериорът, където също има пресни допълнения. Най-забележим е 12-инчовият LCD екран изпълняващ ролята на основен източник на информация за скоростта, оборотите и т.н. Логично, информацията там може да се конфигурира по различен начин, вътре има нови кожени детайли, контрастни шевове и въобще, кабината отдавна не е това дърво, което беше преди години.

Заключение? Обновленията по Mustang определено ни допадат. След като разгледате галерията от 13 кадъра, може да разцъкате и другата голяма (буквално) новост на Ford – освеженият F-150, в който работи същата 10-степенна кутия, както при Mustang (кликнете на снимката).

Лукс от Китай!