Mercedes-Maybach G 650 Landaulet e 5,4-метрво суперлуксозно полу-кабрио за офроуд. Галерия и инфо


13 Feb 2017

Daimler знаят как се изкарват пари. През 2016-та G-Class-aта чукна рекорд по продажби за своята вече 38-годишна история, което веднага е запалило лампичката на някой в маркетинга за идея как да се издои супер успешната G-крава докрай. С една идея не толкова помпозна нова версия на колата (на камиона, по-скоро) спрямо Merc-AMG G 63 6x6, която хем да не е на квадрат, хем да е с четири колела. Решението? Етикет Maybach отвън и супер лукс отвътре.

G 650 Landaulet се явява четвъртият Maybach модел след S-Class (седан и кабрио, за второто кликнете на бялата мега кола) и Pullman, като базата на G е удължена с 58 см, а шасито се издига на почти половин метър над земята. Дължината също е прилична, близо 5,4 метра при междуосие над 3,4 метра и височина над 2,2. Стабилна машина със седалки от S-Class и мек, сгъваем покрив в задната част на купето.

Въпреки масивната си дължина автомобилът е четириместен, като отзад двете ‘S’ седалки със значки ‘V12’ и безброй функции за масаж, вентилация и отопление, са поставени срещу два 10-инчови екрана, а между тях са монтирани поставки за чаши. С функции за подгряване или изстудяване на напитките. Представете си как хер Фюнц ви вози през Френската Ривиера, навън е 33 градуса, покривът е свален, а вие отпивате от току-що простуденото кенче Schofferhofer. Макар, че ако сте дали 600-700 хил лева за това офроуд-полу-кабрио, на дали ще консумирате подобни... простолюдни напитки.

Макар, че знаем че тези коли не се купуват само от принцове, особено у нас. Където няма принцове. Но, отново към най-високия Maybach в историята. Разбира се, Merc са го надарили и с най-мощния и голям мотор от гамата, 6-литровия битурбо V12 M279, който задвижва звездните 65 AMG модификации. Неговите 630 к.с. и 1000 Нм са подобаващи за калибъра и претенциите на това возило. От марката не споменават нищо за динамиката, но имайки предвид данните на Merc-AMG G 65, Mercedes-Maybach G 650 Landaulet би следвало да ускорява от 0-100 км/ч за около 6 сек и да развива максимум 230 км/ч.

Все още не казват нищо и за цената, но със сигурност тя ще бъде доволно над 350 евро. Все пак споменатата G 65-ица струва около 270. Кликнете на въпросната тук долу, за още помпозни факти около най-мощната G.

Сбогом V10!