TechArt се погрижи за 4-цилиндровите 718 Cayman and 718 Boxster. Стават. Галерия и инфо


27 Feb 2017

Да, плачени се, защото Porsche турбинира почти всичките си коли и на практика не останаха атмосферни 911-ки (с малки изключения, 911 GT3 и RS), a „бюджетните“ алтернативи (които всъщност не са такива, защото а). са доста способни и различни коли и б). далеч не са бюджетни) се простиха с по два цилиндъра и станаха с боксерни четворки. Оообаче четворки, но какви?

Доста добри. По-мощните 718 S-ки Cayman и Boxster се задвижват от 2,5-литрови мотори с по 350 к.с., достатъчни за 4,2 до сто и 285 км/ч и при двете коли. TechArt са взели тези коли и са ги пипнали в стил ала GT4, но не съвсем. Напомпали са моторите с 50 коня до 400, а въртящия момент е увеличен от 420 Нм на 480, което очаквано е подобрило и динамиката. Максимална скорост от 296 км/ч и ускорение от 0-100 за 3,9 секунди. Супер.

Други промени? Свалена с 30 мм височина, 21-ичнови джанти, титаниеви ауспуси и интересни решения за интериорите с отровно зелени акценти. TechArt обичат този цвят и го ползват също за екстериора на една от най-бруталните 911-ки на пазара, TechArt GTstreet R 991 Turbo Mk II. Кликнете на колата за галерията.

Сбогом V10!