Новият Merc E-Class Cabriolet става и за зимата. Airscarf, 4Matic, какво повече? Галерия и инфо
Повече? Ами, освен двойното предаване за някои от версиите, както и „въздушният шал“ обдухващ врата ви с топъл въздух, новият Merc E-Class Cabriolet има и Aircap, „въздушна шапчица“. Онова нещо, което изскача от напречната част на рамката на предното стъкло – първо го видяхме в предходното поколение на E Cabrio, а тук е усъвършенствано. В комбинация с дефлектора зад седалките и изброените в заглавието екстри, Cabriolet би трябвало да е окей и за каране на сняг.
Гюрукът също е топ изпълнение. Конструкцията му е взаимствана от откриващия се S-Class, степента му на звуко- и топлоизолация е на макс, а цветовете могат да бъдат кафяв, син, червен и скучния класически черен. Автоматиката работи и в движение, стига скоростта да е до 50 км/ч. Супер.
Пространството? Пътниците на задните седалки се радват на повече място за краката в сравнение със стария открит E-Class, багажникът побира 385 литра (с 40 по-малко от E-Class Coupe) или 310, ако решите да ползвате сгъвно-разгъвната функция на гюрука, която гълта 75 литра за съответните нужди. Иначе интериорът идва с познатите от Coupe джвъчки, в това число и амбиентно осветление предлагащо избор от 64 цвята. Колегите от TopGear.com отбелязват, че дори не са знаели за съществуването на толкова цветове. Както и ние.
Моторите и цените? Все още няма дума за това, но може да очакваме гамата от Merc E-Class Coupe, като на по-късен етап ще се появи и топ версия Mercedes-AMG E 43 4Matic с 3-литров битурбо V6, 401 к.с. и ускорение от 0-100 км/ч за под 5 сек. Ако искате обаче „по-така“ открит Benz, може да скочите най-високо и да се настаните в Merc-Maybach S 650 Cabriolet с неговия 6-литров битурбо V12 и 630 к.с. (кликнете на колата и за нейната галерия).