Sofia Karting Ring обнови трасето си. Ето как да бъдете максимално бързи през новата част. Галерия и видео

  • Нашият човек нахлузи собствената си каска заради стойката на “GoPro Wanna Be”-то. Тъмният визьор не бе добра идея... Галерия от още 12 снимки с описание на трасето. Нашият човек нахлузи собствената си каска заради стойката на “GoPro Wanna Be”-то. Тъмният визьор не бе добра идея... Галерия от още 12 снимки с описание на трасето.
  • И какъв по-добър начин за запознанство с ново трасе от... състезание с още 13 човека. И какъв по-добър начин за запознанство с ново трасе от... състезание с още 13 човека.
  • Картовете са същите: големите деца (ние) карат Sodi RX8, 200 кубика и 6,5 коня. Картовете са същите: големите деца (ние) карат Sodi RX8, 200 кубика и 6,5 коня.
  • И оттук започва новата част: завой номер 12, по-скоро шикан, който се взима на пълна газ. Която не сте пуснали още от излизаното от 8. И оттук започва новата част: завой номер 12, по-скоро шикан, който се взима на пълна газ. Която не сте пуснали още от излизаното от 8.
  • От 12 излизате на правата преди 13. Преди него е добре да натиснете леко червения педал. От 12 излизате на правата преди 13. Преди него е добре да натиснете леко червения педал.
  • Натискате го горе-долу тук преди да обърнете курса на 180 градуса при табелата над 13. Натискате го горе-долу тук преди да обърнете курса на 180 градуса при табелата над 13.
  • Тук влизате в 13-ката след пускане на спирачката. В старата конфигурация имаше доста конфликтен обратен, който вече е история. Тук влизате в 13-ката след пускане на спирачката. В старата конфигурация имаше доста конфликтен обратен, който вече е история.
  • Правата преди 13 от 180-градусова гледна точка, тук вече може да се изпреварва, достатъчно широко е. Ако сте достатъчно бързи. Правата преди 13 от 180-градусова гледна точка, тук вече може да се изпреварва, достатъчно широко е. Ако сте достатъчно бързи.
  • И излизането от 13-ката към 14, леки спирачки и косо към нов обратен 14. И излизането от 13-ката към 14, леки спирачки и косо към нов обратен 14.
  • Въпросият 14, но от външната страна. Взима се косо на милиметри от онова пластмасово червено блокче при бетонната колона. Точно там забивате отново зеления педал... Въпросият 14, но от външната страна. Взима се косо на милиметри от онова пластмасово червено блокче при бетонната колона. Точно там забивате отново зеления педал...
  • ... и излизате за заход към 15 с леки спирачки, предпоследният (също обратен) преди шикан 16 и реално последна възможност за изпреварване преди старт-финалната права. ... и излизате за заход към 15 с леки спирачки, предпоследният (също обратен) преди шикан 16 и реално последна възможност за изпреварване преди старт-финалната права.
  • Ако тук на излизането от 15 вече не водите, трудно ще излезете отпред преди светофарите, освен ако картингистът пред вас не е отчайващо бавен. Ако тук на излизането от 15 вече не водите, трудно ще излезете отпред преди светофарите, освен ако картингистът пред вас не е отчайващо бавен.
  • А това е схемата с новата конфигурация в която липсва конфликтния момент, който идваше след 12-ката. И която ще ви свърже предните картинки с текстовете им. А това е схемата с новата конфигурация в която липсва конфликтния момент, който идваше след 12-ката. И която ще ви свърже предните картинки с текстовете им.

28 Mar 2017

YouTube вече дава елементарни решения на сложни проблеми или на такива, които ни изглеждат сложни. Докато не видим решението им в YouTube, факт. В случая обаче не говорим за проблем, а даже напротив, за забавление, което е основната цел на картинг пистата в Sofia Ring Mall. Трасето имаше всички предпоставки за добро каране, но в един момент като че ли донякъде писна на редовните карачи, а наличието на един конкретен доста остър обратен завой към края на пистата се оказа, да го наречем, концентратор на напрежение. Просто там по-неопитните картингисти изпитваха трудности най-вече когато на пистата караха и много опитни такива, зад тях.

Това е и една от причините домакините да направят промяна в конфигурацията или поне една от причините, според нас. Другата е в полза на увеличаване дозата на забавление за всички, която е пряко свързана с първата: сега трасето е по-малко конфликтно (първи бонус), третата му и последна секция е много по-подходяща за безконфликтни изпреварвания (втори бонус) и не на последно място, дължината на идеалната линия (на останалите още повече) е малко по-дълга, което значи други най-добри времена.

А „други най-добри времена“ пък означава ново предизвикателство за редовните карачи, а нередовните получават по-малко стресови ситуации с първите, заради новите завои от 12 до 16 - 'win-win situation'. 

Досегашният рекорд на трасето бе 44,6 секунди, като домакините очакват до да нарасне с поне 3 секунди при новата конфигурация. Без значение от кои карачи сте вие, предлагаме ви нашия кратък опит (но описан подробно), като коментари към галерията, така и като видео на една пълна обиколка.

Лукс от Китай!