Ето го новото комби за приключения на Opel. Светкавицата на Insignia Country Tourer сочи към Audi A4 Allroad и компания


07 Apr 2017

Opel Insignia Country Tourer не е най-популярният модел на Opel. В интерес на истината не смеем да погледнем статистиката, защото може да се окаже точно обратното – че това е най-малко продаваният автомобил на германската френската марка. Което изобщо не му пречи да бъде много готин. Особено в чисто новия си вариант, базиран на Insignia II.

Запознайте се с Country Tourer II – втори опит на Opel да се намести в сегмента на Volvo V90 CC и може би по-познатото и близко по размери и цена Audi A4 Allroad. И понеже говорим за комби за авантюристи, нека отбележим, че системата за двойно предаване е същата като в Range Evoque и, забележете, новия Focus RS. Мда. Чифт съединители отделят задния мост от предния и двете колела на самия заден мост едно от друго, като се справят доста по-икономично и ефективно със задачата, в сравнение с планетарните предавки и диференциалите. Поне така ни убеждават от GKN, отговорни за системата Twinster на споменатите три коли. За повече спокойствие при задминаване на препятствия отгоре от Opel са добавили и 20 см към клиренса.

На борда ще откриете познатите три режима – Standard, Sport и Tour, които променят твърдостта на окачването, волана, реакциите на педала на газта и смяната на предавките при версиите с автоматик. Софтуер...

Двигателите още не са съвсем ясни, знаем само, че трябва да очакваме нов върхов дизел. Дизелите не са на мода, но може би точно това ще даде възможност на този да ни изненада в комбинация с 8-степенния автоматик. Да, той също е нов. И още готини технологии – страхотните диодни светлини на Opel, хедъп дисплей и възможност да си свържете скъпоценния смартфон, за да не изпуснете нищо от „живота навън”.

Премиерата ще се състои чак през есента на автосалона във Франкфурт. Надяваме се, че от Opel са имали сериозна причина да представят колата половин година по-рано. 

Сбогом V10!