„Идеалната кола за пилоти-аматьори“ казват от Audi за новото R8 GT4. Галерия и инфо
Колата споделя около 60% от частите си с шосейното R8 (при GT3 версията тази „споделеност“ е около 50%) и ще се произвежда в същия завод в Некарзулм, Германия. Като в онези 40% несподелени чарколяци влиза и системата quattro, защото правилата на GT4 не допускат двойно задвижване.
По силата на същите колата не е и толкова мощна, колкото серийната: атмосферният 5,2-литров V10 развива 500 к.с., а задвижването е само задно през 7-степенна PDK кутия и механичен диф с ограничено приплъзване. Кормилната система е от GT3 колата, а стоманените спирачки са снабдени с ABS-а от шосейната.
Маса и динамика?Audi R8 GT4 тежи 1460 килограма, но преди да му се добави баласт от FIA. Ускорението от 0-100 км/ч става за под 4 секунди, а максималната скорост е „над 250 км/ч“.
Искате такова? Цената все още не е обявена, но пък имате вариант да си вземете най-новото и лимитирано изпълнение на шосейната кола, което също се предлага с цветовете на Audi Sport. Кликнете на това Audi R8 Coupe Audi Sport Edition за цялата информация и снимки.