Тази Panamera от TechArt е с електромотор. И вдига 310 км/ч
Второто поколение на Panamera е изумително само по себе си. Луксозният експрес от район с неособено благозвучното име Баден-Вюртемберг има способността да извиква на устните онова неволно „О”, което толкова производители не могат да постигнат дори с десетилетни усилия. При Porsche бяха необходими само две поколения, за да се получи.
Големият седан (всъщност е хечбек, ако се замислите за разположението и типа на задната врата, но това звучи смешно) е по-широк от Австралия и горе долу толкова стабилно се вкопчва в земната повърхност, независимо от скоростта, с която се опитвате да го отлепите.
Нищо от тези съвършенства, нито дори изпипаният до перфекционизъм интериор, не спира TechArt от идеята по подобряването на колата. Или поне опита за нещо такова. Широчината е увеличена с 80 мм, а повечето метални елементи са заменени с далеч по-лекия и приятен за таблиците на счетоводителите карбон. Четирите ауспухови накрайника са се намърдали в полезрението на нов дифузьор. Цялата останала аеродинамика също е променена.
Състоящият се от две части и много любим за нас заден спойлер е заменен от по-функционален, но и по-скучен неподвижен такъв. Цялото изобилие от мускули и скорост стъпва на 22-инчови колела, зад които доста позьорски надничат цветни спирачни апарати. В интериора ще откриете най-фина кожа, алкантара и лакирани повърхности от въглеродни влакна.
За добро или лошо от TechArt са решили засега да не променят нищо под капака, така че епохалните 680 к.с. на 4-литровата хибридна версия Turbo S E-Hybrid са всичко, с което трябва да се задоволите. Надяваме се, че ще преглътнете това разочарование... Все пак максималната скорост е 308 км/ч. Ако обаче ви е бавна и искате нещо под чийто (заден) капак е пипано, може да кликнете на това чудо - TechArt GTstreet R 991 Turbo Mk II.