Ironwood Yamaha XSR700 е мотор направен заради часовник


24 Jun 2017

„Превръщаме скрапа в злато“, това е слоганът на IWC Motorcycles, макар че в конкретния случай холандското ателие е получило напълно изряден и як байк за начало на проекта. Проект, който е поръчан от също холандската марка за часовници TW Steel, която работи с Yamaha и различни ателиета, от които получава по един преработен байк. След това часовникарите създават уникален модел за всеки мотор и го пускат в лимитирана серия, просто е, а маркетинг подходът – готин. А и причина да попаднат тези мотори на нашия сайт.

„Идеята ни беше да направим зъл и бърз кафе рейсър,“ казва Ариан ван ден Буум от Ironwood Custom Motorcycles. „Работата с нов мотоциклет може да бъде по-приятна, тъй като частите му са качествени, а винтовете излизат без проблем,“ допълва той. За предница използват вилка от MT10, която им се доставя от Yamaha Холандия, заедно със спирачките и тройниците, макар че IWC фрезоват собствено парче за отгоре, в което интегрират приятно уред от Motogadget. Задното окачване разчита на шок от Öhlins, а яките колела със спици са с мара Kineo, обути в Continental Race Attack 160 и 180.

Едно от малкото условия на TW Steel е било да не се реже рамата, но нищо не се споменавало за останалите компоненти по мотора. Адриан искал тотално нова визия за резервоара и понеже оригиналния е просто черупка криеща самата горивна клетка, той заложил на изцяло нов компонент, изработен от алуминий. Резултатът е доста готин, а задницата завършва с дискретен LED стоп под който може да видите ауспуха SC Project. Отпред пък седят клип-они от Tarozzi, а на тях мигачи от Motogadget.

Разгледайте галерията от 9 кадъра, след което може да кликнете на тази Yamaha XSR900 от Diamond Atelier, предходният проект поръчан от TW Steel.

Сбогом V10!