RENNtech Merc-AMG GT S със 714 к.с. и 820 Нм. Тунерът предлага и опция антирадар
Ако стандартният Merc-AMG GT S с 522 к.с. и 670 Нм ви е слаб и бавен, RENNtech предлагат три фази на „лечение“ означени, като R1, R2 и R3. Последната добавя 192 к.с. и 44 Нм към базовия S, но още по-якото е, че може да запазите вида на колата почти стоков. В случая GT S-ът от галерията е с R1 кит (611 к.с. и 803 Нм; струва 7880 долара допълнително), а R3 терапията излиза 18 180 долара.
За тези 18K получавате нов софтуер за мозъка на мотора, нов чифт турбини за 4-литровия битурбо V8, специални преходници за 'blow-off' клапите, въздушни филтри с намалено съпротивление и изпускателна система от неръждаема стомана. Общо взето същите са мерките, но в по-малка степен за R2 фазата (14 280 долара), а при R1 не се пипат турбинитие.
Разбира се базираният във Флорида тунер предлага и аеро оптимизации, а включените в пакетите неща могат да се вземат и поотделно. Срещу 3450 долара например може да си купите само нов компютър за мотора на AMG GT S, ръгате кабелите в двете букси и вече имате 79 коня отгоре. Ако пък искате само да претендирате, че карате пипана от RENNtech кола, поръчвате си значка с името на фирмата за предната решетка за 148 долара. За 4750 единици от щатската валута пък RENNtech ви инсталират антирадар, уредче което според нас задължително трябва да присъства в R2 и R3 пакетите.