Polestar инжектира още карбон на S60 и V60
Въпреки заканите за преминаване към електрически модели, явно в Polestar продължават да работят достатъчно маниаци на тема двигатели с вътрешно горене. Сигурни сме, защото току-що на бял свят се явиха две нови модификации на S60 и V60, разработени съвместно с Cyan Racing. Последните използват опита си от програмата WTCC и тестовете на „Нюрбургринг“. Така колите са получили нов преден сплитер, по-голям заден спойлер (все още е доста дискретен) и общо 30% по-добро притискане към асфалта. Прибавете към това регулируеми амортисьори Ohlins и 371-милиметрови спирачни дискове с апарати Brembo, за да сте сигурни, че работите са сериозни.
За съжаление нито под предния капак, нито в интериора има каквито и да е промени. Което донякъде е добре – имате възможност да поставите този неуостоимо мачовски пакет на съвсем икономично и добронамерено към белите мечки дизелово комби с почти нулеви разходи за гориво и съответно почти нулеви вредни емисии.