Тази Toyota Supra е брутална. Може да изкара 1000 коня на колелата, а раздувките са от стомана


02 Mar 2019

Първият филм „Бързи и яростни“ нахъса света към JZA80 поколението на Toyota Supra, макар че и преди това колата бе популярна, особено в тунинг средите. И докато всички чакаме с любопитство новото издание, което ще ползва обща база с новото BMW Z4, ви представяме тази „находка“ на Speedhunters.

Брутализираната Supra е изпълнена в духа на японския GT шампионат и по-точно класа GT500, като интересното в случая е, че всички модификации по купето са направени от метал. Тук няма стъклопластови или карбонови калници, всяка извивка е ръчно изработена от парчета ламарина. Карбонови са аеро перата, а в сериозните калнични арки се въртят Work Meister S1 джанти с размери 18×8,5 отпред и 18×14 отзад.

Под предния капак се крие изненада. Може би очаквате така изпълнен автомобил да „извади“ и стилистично изпълнен мотор, но 2JZ-ката на тази Supra е сглобена за тяга и издръжливост, не за шоу. Ross ковани бутала, Molnar Technologies ковани мотовилки, Kelford валове, Elixir колектор фрезован от плътно парче метал и закачена за него турбина Garrett GT42. В момента колата работи на 1,2 бара и изкарва 650 коня при колелата, като от Speedhunters казват, че са възможни около 1000.

Разгледайте галерията, след което може да кликнете на този Rolls-Royce Phantom. Както е общото между него и Supra-та? Ами, 2JZ мотора...

Фенове сме! A вие?