Всичко, което знаем дотук за новата G-класа (снимки от тестовете)

  • Галерия с 23 снимки от тестовете в Австрия Галерия с 23 снимки от тестовете в Австрия
  • Премиерата предстои на 15 януари 2018 в Детройт Премиерата предстои на 15 януари 2018 в Детройт

04 Jan 2018

Останаха десетина дни до премиерата на новата G-класа на 15 януари. Благодарение на тези нови „папарашки“ снимки, които самият Mercedes показа, можем доста категорично да заявим, че компанията е била свръх консервативна при избора на дизайн.

И не само. Проектирана с идеята да бъде не по-лош всъдеход от предшественика си, новата G-класа минава през последни тестове във високата 1445 метра планина Шьокъл близо Грац. Наследникът на легендата отново ще се прави в Австрия.

За да се осигури съответната възможност за газене на коловози, хълмове и малки градски конгломерации, новата G-класа използва същата рама като предшественика си, като добавя три 100-процентови блокировки на диференциалите и понижаващи предавки. Предното окачване обаче е независимо и според инженерите ще се справя по-добре от в тежък офроуд. Задното окачване също е ново и също е съобразено с нуждите извън пътя.

Следват няколко по-специализирани числа. Предният ъгъл на заход е 31°, а задният - 30°. Дълбочината на газене достига 70 см без допълнителна подготовка, а клиренсът е 24 см. На борда има и електронни помощници в лицето на новия режим G, който се активира, когато включите понижаващите предавки или един от трите диференциала е блокиран. Режимът променя характеристиките на газта, на волана и на амортисьорите, за да осигури максимални възможности за измъкване от тежки терени.

Повечето технически характеристики все още се пазят в тайна, но вече знаем, че новата G-класа ще се възползва от 9-степенната автоматична скоростна кутия на компанията с преобразувател на въртящия момент, специално разработен за нея. Трансмисията ще направи газенето из пущинаците много по-тихо, по-комфортно и по-икономично.

В нормални ситуации 40% от въртящия момент отива към предния мост. Понижаващите предавки могат да се активират до скорости от 40 км/ч. Годината е 2018 и на борда ще откриете всички останали глезотии, които може да очаквате в един Benz: асистент срещу катастрофи, адаптивен круиз контрол, 360-градусов обзор от камери, електронни асистенти за посоката, информация в реално време за въртящия момент към всяко колело…

След всичко това имаме само един въпрос – как ще се държи цялото това чудо на офроуд техниката на нормален асфалтов път?

За финал вижте интериора, който вече беше официално представен!

Първородната Godzilla!