10 от най-добрите модели на Mercedes-AMG досега

  • Галерия с 10 изкусителни модела на AMG Галерия с 10 изкусителни модела на AMG
  • 1971 AMG 300 SEL 6.8: „Червеното прасе” е причината двете компании да се сближат толкова много. Страхотният успех на 6,8-литровия седан в 24-часовата надпревара на „Спа” през 1971 г. легитимира AMG пред света. 1971 AMG 300 SEL 6.8: „Червеното прасе” е причината двете компании да се сближат толкова много. Страхотният успех на 6,8-литровия седан в 24-часовата надпревара на „Спа” през 1971 г. легитимира AMG пред света.
  • 1987 190E 3.2 AMG: Първият модел на AMG, продаван от представителите на Mercedes и с гаранцията на марката. Произведени са едва 200 броя, така че цената днес гони космически стойности. 1987 190E 3.2 AMG: Първият модел на AMG, продаван от представителите на Mercedes и с гаранцията на марката. Произведени са едва 200 броя, така че цената днес гони космически стойности.
  • 1988 300CE 6.0 AMG: През 80-те години този чудовищен 6-литров звяр навлезе в територията на суперколите с максимална скорост над 300 км/ч и спринт до 100 км/ч под 5 секунди. 1988 300CE 6.0 AMG: През 80-те години този чудовищен 6-литров звяр навлезе в територията на суперколите с максимална скорост над 300 км/ч и спринт до 100 км/ч под 5 секунди.
  • 1997 CLK GTR: Абсолютна лудост и колекционерска мечта, тази кола е разработвана като конкурент на състезателния McLaren F1 GTR. Има само 25 шосейни купета и дори 6 роудстъра. Епохално рядък екземпляр. 1997 CLK GTR: Абсолютна лудост и колекционерска мечта, тази кола е разработвана като конкурент на състезателния McLaren F1 GTR. Има само 25 шосейни купета и дори 6 роудстъра. Епохално рядък екземпляр.
  • 1997 SL73 AMG: Един от най-редките AMG модели и в същото време – един от тези с най-голям работен обем. Тук работи 7,3-литров V12 със 525 к.с. Същият мотор използва Pagani за Zonda 1997 SL73 AMG: Един от най-редките AMG модели и в същото време – един от тези с най-голям работен обем. Тук работи 7,3-литров V12 със 525 к.с. Същият мотор използва Pagani за Zonda
  • 2003 E55 AMG: Една от най-бруталните коли на епохата си. 5,4-литровият компресорен V8. идваше с 476 к.с. (на практика заводски увеличени до 500 к.с.). До появата на C63 беше най-продаваният модел на AMG 2003 E55 AMG: Една от най-бруталните коли на епохата си. 5,4-литровият компресорен V8. идваше с 476 к.с. (на практика заводски увеличени до 500 к.с.). До появата на C63 беше най-продаваният модел на AMG
  • 2008 SL65 AMG Black Series: Почти невъзможен за управление в града заради ужасния радиус на завой, този 6-литров битурбо V12 звяр се роди в края на една вече отминала епоха, в която никой не се интересуваше колко бензин горят тези 670 к.с. 2008 SL65 AMG Black Series: Почти невъзможен за управление в града заради ужасния радиус на завой, този 6-литров битурбо V12 звяр се роди в края на една вече отминала епоха, в която никой не се интересуваше колко бензин горят тези 670 к.с.
  • 2010 SLS AMG: Завръщането на крилатите врати бе комбинирано с един от най-мощните атмосферни двигатели на нашия век. 6,2-литровият V8 с 631 к.с. във версията Black Series си остава машина от друга ера. 2010 SLS AMG: Завръщането на крилатите врати бе комбинирано с един от най-мощните атмосферни двигатели на нашия век. 6,2-литровият V8 с 631 к.с. във версията Black Series си остава машина от друга ера.
  • 2011 W204 C63 Edition 507: Може би се чудите защо тази скромна C-класа присъства сред толкова изумителни суперколи? Защото отбелязва края на една епоха – последното работно място на легендарния 6,2-литровия атмосферен V8. 2011 W204 C63 Edition 507: Може би се чудите защо тази скромна C-класа присъства сред толкова изумителни суперколи? Защото отбелязва края на една епоха – последното работно място на легендарния 6,2-литровия атмосферен V8.
  • 2016 AMG GT R: „Звярът на Зеления ад” отбелязва началото на промените, с които AMG се опитва да излезе от клишето за пушещите гуми и се опитва да си спечели славата на истински бърза марка. Атаката на рекорда на „Нюрбургринг” беше показателна... 2016 AMG GT R: „Звярът на Зеления ад” отбелязва началото на промените, с които AMG се опитва да излезе от клишето за пушещите гуми и се опитва да си спечели славата на истински бърза марка. Атаката на рекорда на „Нюрбургринг” беше показателна...

10 Feb 2019

AMG е синоним на големи осмаци и пушещи гуми, съчетани с епичен звук и най-хулиганското поведение, което може да очаквате от един уважаващ себе си Mercedes. Но преди да се превърне в Mercedes-AMG, ателието имаше известна независимост, повлияна от миналото, в което AMG беше независима тунинг компания, занимаваща се с какво ли не – например със стари модели на Honda.

И все пак основаното от Ауфрехт и Майхел тунинг студио, и двамата от Гросаспах (откъдето идва AMG) винаги е било по-близко до Mercedes, отколкото до всяка друга компания. Двете фирми имат забележителни съвместни разработки през годините, а в тази галерия ще видите десет от най-специалните.

Първородната Godzilla!